Browsing by Author "Бонецький, О. О."
Now showing 1 - 6 of 6
- Results Per Page
- Sort Options
Item Довіра до товару як чинник успішної маркетингової діяльності(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Бонецький, О. О.Trust in product of public relations perspective is considered in the article. According to this, such steps to estimate trust in product level are assigned: the bottom (the trust is formed only for product), medium (for product and producer), and higher (trust in product and producer with regard trust in government and public institutions). Three methods of trust in product level calculation are offered: comparison with producer planned values method, comparison with analogous products reference values method and method of combining.Розглянуто з позицій суспільних відносин довіру до товару. Відповідно виділено такі щаблі, на підставі яких можна оцінити рівень довіри до товару: нижній (коли довіра формується тільки до товару), середній (до товару і виробника) і вищий (довіра до товару і виробника із урахуванням довіри до державних і громадських інститутів). Запропоновано три методи визначення рівня довіри до товару – метод порівняння з плановими величинами виробника, метод порівняння з еталонними величинами інших товарів-аналогів і комбінований метод.Item Довіра як об’єкт досліджень(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Бонецький, О. О.Item Дослідження грошових агрегатів в Україні(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2009) Бонецький, О. О.; Кащишин, В. М.Актуальність питання дослідження грошових агрегатів в Україні полягає у тому, що грошові агрегати дають чітке уявлення про склад елементів грошової маси, також дослідження даного питання дає можливість не тільки ґрунтовно аналізувати зміни грошової маси, а й визначати ступінь розвитку грошової системи країни, шляхи стабілізації і зміцнення національної валюти.Item Економічна довіра до гривні як чинник виконання функцій грошей(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Бонецький, О. О.Item Фактори, що визначають рівень економічної довіри між контрагентами(Видавництво ЗУКЦ, 2014) Бонецький, О. О.Item Інноваційні підходи до визначення рівня економічної довіри до працівника(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Бонецький, О. О.Економічна довіра до працівника полягає у ставленні до нього з боку керівника, який дає нові завдання, і колег, які очікують або виконання роботи працівником і його підтримки, або зриву виконання і ситуації, коли роботу виконуватимуть саме вони. Застосовано два інноваційні підходи для визначення рівня економічної довіри до працівника – з боку керівника і з боку колективу, тобто його колег. Рівень довіри є рівнем очікування як керівника, так і колег працівника щодо його здатності виконати поставлені завдання. Основним фактором, який впливає на рівень довіри, є вчасне і повне виконання працівником поставлених у попередньому періоді завдань. Two innovative approaches at determination of economic trust level to the worker - from leader, and from working collective, his colleagues are applied in the article . The level of trust testifies a level of expectation of both leader and colleagues concerning his ability to execute the tasks. A basic factor which influences on the level of trust, there is timely and complete implementation by the worker the tasks from a previous period. The economic trust to the worker consists in attitude toward him from the leader, who puts him new tasks for implementation, and colleagues, who expect implementation of work by a worker and his support, or situation of blowing off implementation, when they will execute a work.