Browsing by Author "Борисьонок, Олександр Олександрович"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Інтелектуальна інформаційна система сервісу покупок за кордоном "Personal Buyer"(Національний університет "Львівська політехніка", 2021) Борисьонок, Олександр Олександрович; Borysonok, Oleksandr Oleksandrovych; Рибчак, Зоряна Любомирівна; Національний університет "Львівська політехніка"Покупці проводять широке дослідження в інтернеті, перш ніж поговорити з продавцем. За останні роки процес прийняття рішень покупцем різко змінився. Через численні переваги все більше людей кажуть, що сьогодні вони віддають перевагу онлайн-покупкам, а не звичайним. Це призвело до змін у тому, як люди ведуть бізнес із швидко зростаючою світовою тенденцією до онлайн-покупок або електронної комерції. Покупці роблять прямі покупки в інтернеті через свій смартфон, рідко відвідуючи в традиційні магазини. Інтернет робить ведення бізнесу набагато простішим та ефективнішим [1]. Сьогодні, за допомогою нової тенденції електронної комерції та доступності інтернету, люди з усього світу почали купувати товари онлайн, просто сидячи вдома. Купівля предметів і продуктів через інтернет, стало звичайно справою. Дуже багато людей витрачають так багато часу на роздуми перед здійсненням покупки. Суть полягає в тому, що це значне джерело конкурентних переваг на світовому ринку. Жорстка конкуренція на сучасних ринках зумовлена прогресом промислових технологій, посиленням глобалізації попиту та джерел пропозиції, величезним покращенням доступності інформації, великим венчурним капіталом та креативними бізнес-проектами. На висококонкурентних ринках простого пошуку частки ринку вже недостатньо для забезпечення прибутковості, отже, на разі більшість компаній зосереджуються на переозначенні своєї конкурентної переваги . Зараз інтернет магазини які дають змогу купувати товари за межами власної країни по доступним цінам відіграють дуже важливу роль у житті кожного, особливо людей з дуже напруженим графіком життя. Своїм клієнтам він надає дуже зручний сервіс, маючи можливість зберегти товар в корзині для покупок і придбати його пізніше. Покупки через інтернет відбуваються досить просто для людей, які мають кредитну картку, дебетову картку або рахунок в інтернет-банку. Багато людей у всьому світі вважають за краще робити покупки в інтернеті та купувати товари від кількох брендів і компаній, які вони не можуть знайти в звичайних, традиційних магазинах. У процесі роботи ми провели системний аналіз, визначили генеральну мету, побудували дерево цілей і використали метод аналізу ієрархій для того щоб визначити тип системи, після чого ми побудували ієрархію задач системи. За допомогою графіки UML було визначено, якими ключовими функціональними можливостями повинна володіти система. Використовуючи діаграму класів, ви створили список системних класів та їхніх взаємодій у системі. Використання діаграми послідовності показує, як деякі сутності взаємодіють з іншими компонентами системи під час використання. Основні можливі стани системи та сценарії розвитку взаємодії користувача з системою визначаються за допомогою діаграм стану та діяльності з урахуванням різних умов. Після побудови діаграми компонентів визначаються основні компоненти системи та виконуються їх призначення під час впровадження. Таблиця впровадження допомогла визначити ключові частини цілісної системи, які потрібно буде впровадити, щоб запустити користувачів. Крім цього, визначено методи та засоби для розробки програмного забезпечення, а саме фреймворк ReactJS та Express.js мови програмування JavaScript та створення бази даних MongoDB. Вкінці роботи продемонстровано контрольний приклад розробленого веб-сайту. Об’єктом дослідження є процес створення сервісу покупок за кордоном. Предметом дослідження є методи та засоби, що застосовуються для ознайомлення та здійснення покупок та продажу товарів. Метою роботи є створення інтелектуальної інформаційної системи сервісу покупок за кордоном, що дасть змогу покупцям та продавцям взаємодіяти та досягати цілей і закривати потреби в сфері інтернет-комерції в межах однієї системи. Результати дослідження: • здійснено аналіз літературних джерел; • розглянуто наявні системи аналогів та їх особливості; • проведено системний аналіз, у якому побудовано дерево цілей та UML-діаграми, визначено вимоги системи, а також використано метод аналізу ієрархій для визначення типу системи; • обрано методи та засоби розробки запропонованої системи та описано структуру її бази даних; • розроблено програмний продукт та представлено контрольний приклад роботи.