Browsing by Author "Боцман, Ю. С."
Now showing 1 - 5 of 5
- Results Per Page
- Sort Options
Item Креативний клас як джерело інноваційних ідей(Видавництво Львівської політехніки, 2018-05-17) Бондаренко, Ю. Г.; Боцман, Ю. С.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Маркетплейс як дієвий інструмент цифрового маркетингу(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Просович, О. П.; Боцман, Ю. С.; Prosovych, O.; Botsman, Y.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityДосліджено актуальність використання сучасних інструментів цифрового маркетингу, а саме: маркетплейсу. Дано характеристику поняттю “маркетплейс”, виділено його типи, основні особливості і переваги застосування. Висвітлення його основних переваг, недоліків та особливостей застосування для розвитку електронного бізнесу. Для цього доцільно оцінити сучасний стан розвитку інтернет-платформ на вітчизняному ринку та визначити їх можливості у перспективі. Маркетплейс є типом веб-платформи електронної комерції, яка допомагає продавцям та потенційним покупцям знаходити один одного в Інтернеті, а потім взаємодіяти. Така модель однаково актуальна і для продавців товарів, і для тих, хто пропонує послуги. Наведено класифікацію лідерів цифрового маркетингу на вітчизняному ринку за чотирма категоріями: інтернетмагазини, прайс-агрегатори, маркетплейси і класифайди. Маркетплейс створюється для великої кількості постачальників і споживачів. Учасники можуть взаємодіяти на рівних (коли обидві сторони – приватні особи або представники бізнесу). Оцінено сучасний стан та перспективи розвитку маркетплейсу та його лідерів в Україні. Маркетплейс – двостороння торгова площадка, що в рази ускладнює аналітику, тому потрібно розуміти, які показники вважати для сегмента продавців, а які для користувачів, крім того, постійно врівноважувати між собою попит і пропозицію.Item Перспективи розвитку необанкінгу на вітчизняному ринку банківських послуг(Видавництво Львівської політехніки, 2018-05-17) Просович, О. П.; Боцман, Ю. С.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Платформи як дієвий інструмент пошуку інвесторів у сфері сільського господарства(Видавництво Львівської політехніки, 2017-05-18) Бондаренко, Ю. Г.; Боцман, Ю. С.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Теоретичні аспекти трактування поняття “операційний ризик”(Видавництво Львівської політехніки, 2017-05-18) Боцман, Ю. С.; Кулиняк, І. Я.; Національний університет «Львівська політехніка»