Browsing by Author "Бритковський, В. М."
Now showing 1 - 6 of 6
- Results Per Page
- Sort Options
Item Аналіз похибок частотних модуляторів, зумовлених часовими затримками компараторів та електронних ключів(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-18) Модла, Р. М.; Ванько, В. М.; Бритковський, В. М.; Сорочинський, О. М.; Національний університет "Львівська політехніка"; Українська академія друкарстваОтримано функцію перетворення частотно-модульованого генератора з урахуванням часових затримок компаратора, електронних ключів та формувача стабільних сигналів. На її основі визначено похибки нелінійності та асиметрії функції перетворення за вхідних різнополярних сигналів. Запропоновано методику компенсації вказаних похибок за рахунок відповідного вибору сталих часу багатовхідного інтегратора.Item Експлуатаційна ефективність системи електроживлення автомобілів(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Нємий, С. В.; Бритковський, В. М.; Niemyj, S.; Brytkovskyi, V.; Національний університет “Львівська політехніка”Метою дослідження є аналіз факторів, що впливають на експлуатаційну ефективність автомобільних генераторів. Запропоновано показник оцінювання ефективності реалізації потенційних властивостей генераторів на автомобілях. Доведено, що важливим фактором ефективності використання генераторів на автомобілях є їх швидкісний режим в умовах експлуатації, який конструктивно задається передаточним відношенням приводу. Обґрунтовано оптимальне значення передаточного відношення приводу генератора на автомобіляхItem Енергетична ефективність системи електростартерного пуску автомобільних двигунів(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Нємий С. В.; Бритковський, В. М.Розглянуто енергетичну ефективність сучасних систем електростартерного пуску автомобільних двигунів у аспектах коефіцієнта корисної дії системи щодо використання хімічної енергії пального та експлуатаційних витрат пального. The energetic efficiency of modern systems of electric starter start-up vehicle engines in the aspects of the efficiency of the system for the use of the chemical energy of fuel consumption and maintenance costs is considered.Item Ефективність захисту електричної мережі автомобілів(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Нємий, С. В.; Бритковський, В. М.; Niemyj, S.; Brytkovskyi, V.; Національний університет “Львівська політехніка”Мета дослідження – аналіз факторів, що впливають на безпеку експлуатації електричної мережі й підвищення пожежної безпеки автомобілів. Як випливає із результатів досліджень, якщо справний стан електромережі й елементів системи захисту, температурні режими проводів не досягають критичних значень. Однак через інерційність системи електричного захисту і певні порушення режиму експлуатації електрообладнання ймовірність виникнення КЗ чи критичного перегрівання проводів значна, що може призвести до виникнення джерела загоряння і пожежі на автомобілі. Щоб запобігти виникненню аварійних режимів у електрообладнанні, необхідно неухильно дотримуватися регламенту технічного обслуговування електричної мережі й вимог щодо безпеки її експлуатації, насамперед застосуванням запобіжників згідно з керівництвом з експлуатації.Item Методика визначення динамічних характеристик частотних демодуляторів з помноженням частоти(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-18) Модла, Р. М.; Ванько, В. М.; Бритковський, В. М.; Сорочинський, О. М.; Національний університет “Львівська політехніка”; Українська академія друкарстваРозроблено методику визначення часу перехідного процесу усереднювальних частотних демодуляторів з помноженням частоти за нелінійного характеру заряду і розряду конденсатора ФНЧ. Отримано вирази для визначення часу перехідного процесу за стрибкоподібного збільшення та зменшення вхідної частоти демодулятори. Наведено залежності, які дають змогу оцінити зміну швидкодії частотних демодуляторів у разі збільшення коефіцієнта помноження частоти та різних коефіцієнтів регулювання частоти.Item Чіп тюнінг електронних систем керування двигуном автомобіля(Видавництво Львівської політехніки, 2018-09-18) Модла, Р. М.; Бритковський, В. М.; Сорочинський, О. М.; Національний університет “Львівська політехніка”; Українська академія друкарстваВ даній роботі запропонована методика проведення чіп тюнінгу двигуна внутрішнього згоряння автомобіля з використанням залежності індикаторного к.к.д. двигуна від зміни навантаження і частоти обертання колінвала двигуна, а також коефіцієнта надлишку повітря на момент сили двигуна та витрату палива. Методика чіп тюнінгу дозволяє зменшити час на його проведення в декілька разів за рахунок виключення введення необґрунтованих калібровочних даних в ПЗП.