Browsing by Author "Бєлуха, О. М."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Електронна торгівля з погляду євромаркетингу як складова частина маркетингових стратегій підприємства(2007) Бублик, М. І.; Бєлуха, О. М.; Сокіл, М. Р.Висвітлено основні поняття та складові електронної торгівлі. Сформульовано перспективи її розвитку в Україні, а також подано її аналіз з погляду євромаркетингу. Виявлено переваги електронної торгівлі за технологіями євромаркетингу поряд із традиційними формами електронної торгівлі. Викладено перспективи використання електронної торгівлі як однієї із основних елементів маркетингової стратегії підприємства, а також сформульовано основні завдання такого виду стратегічного планування. This article describes the main elements and forms of the e-commerce. It researches the perspectives of the development of such form of Internet activity in Ukraine. The article analyses e-commerce from the point of view of the euromarketing. It states main advantages of using euromarketing during formulating the e-commerce strategy of the company and analyses these advantages as opposed to traditional forms of e-commerce. The article researches main points of using e-commerce as one of the most important elements of the marketing strategy of the company. It states these points and goals of such direction of the strategic planning of the company.Item Орієнтири визначення складу показників та індикаторів сталого розвитку(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Фарат, О. В.; Бєлуха, О. М.Item Шляхи формування передумов суспільного добробуту згідно концепції сталого розвитку туризму(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Бєлуха, О. М.; Бець, М. Т.