Browsing by Author "Білан, О. В."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Досвід геофізичної розвідки нижньопалеолітичної стоянки Меджибіж(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Бондар, К. М.; Хоменко, Р. В.; Білан, О. В.; Халимендик, В. В.; Шкода, О. В.У роботі висвітлюються попередні результати польових геофізичних досліджень методами магніторозвідки і електротомографії, виконаних на двох полігонах поблизу палеонтолого-археологічних розкопок у Меджибожі. В работе освещаются предварительные результаты полевых геофизических исследований методами магниторазведки и электротомографии, выполненных на двух полигонах вблизи палеонтолого-археологических раскопок в Меджибоже. The paper deals with preliminary results of field geophysical survey using magnetometry and electric resistivity tomography techniques on paleontological – archaeological excavations in Medzhybizh.Item Застосування брейдингу: переваги і недоліки(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2009) Білан, О. В.Досліджено відмінності та дотичність категорій “бренд”, “торгова марка”, “товарний знак”, “фірмовий знак” з метою субординації їх змістових значень. Виявлено чинники зовнішнього та внутрішнього середовища, що чинять синергетичний вплив на результати впровадження брендингу вітчизняними підприємствами. Індентифіковано вплив брендингу на споживачів і суспільство загалом. It is investigational difference and similarity categories of “brand”, “trade mark”, “commodity sign”, “logo” with the purpose of deference to rank of them semantic values. Found out the factors of external and internal environment, which render synergistically influence on the results of introduction of branding domestic enterprises. Identification influence of branding on users and society on the whole.Item Стратегії марки в секторі В2В.(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Білан, О. В.На основі вивчення національної і зарубіжної літератури досліджено тa узагальнено підходи відомих вчених щодо класифікації стратегії марки. Обгрунтовано доцільність застосування стратегії марки вітчизняними промисловими підприємствами. Подано фактори, необхідні при виборі підприємством відповідної стратегії марки в секторі В2В. On the basis of study of national and foreign literature investigational and generalized approaches of the known scientists in relation to classification of strategies of brand. Grounded expedience of application of strategy of brand by domestic industrial enterprises. In the article factors are given necessary at a choice the enterprise of the proper strategy of brand in the В2В.