Browsing by Author "Білоконний, І. О."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Проблема масштабування та персоналізації PR-заходів підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Кіндій, М. В.; Гринів, Н. Т.; Білоконний, І. О.; Національний університет “Львівська політехніка”Обґрунтовано доцільність персоналізованого використання та масштабування сучасних PR-заходів вітчизняними та зарубіжними підприємствами. Доведено, що реалі- зація PR-заходів практично неможлива без участі ЗМІ та мережі Інтернет, що оперативно доносять інформацію до громадськості. На прикладі компаній-гігантів, а також середнього бізнесу проведено аналіз та виявлено причини неефективного використання цього механізму та визначено світові тенденції в PR. Визначено, що найефективнішою є PR-кампанія, в якій застосовується комплексне системне використання всіх PR- інструментів, що дає змогу персоналізувати вплив PR-заходів на контактні аудиторії для привернення їхньої уваги або створення власного іміджу підприємства.Item Сучасні технології у формуванні інформаційного забезпечення діяльності підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-25) Косар, О. І.; Білоконний, І. О.; Васелевський, М.; Національний університет "Львівська політехніка"