Browsing by Author "Возняк, О. С."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Напрями інноваційної діяльності виробників пива в Україні(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Возняк, О. С.Розглядається проблематика впровадження інновацій у пивоварній галузі. Основ¬ним напрямком інноваційної діяльності виробників пива на території України є продук¬тові та технологічні інновації, ефективність яких значно підвищує попит та надає підприємству конкурентні переваги. Окрім продуктових, підприємства впроваджують і організаційно-управлінські інновації. Вони можуть бути не менш ефективними, ніж продуктові, оскільки оптимізують умови роботи і допомагають оцінити за новими критеріями найцінніший ресурс бізнесу - людську працю. In this article are regarded problems of innovation introductions in brewing. The main branches of innovation activity are technologies and production innovations; its efficiency increases demand and gives to businesses competition advantages. Except production innovations, businesses introduce its administrative. Those innovations could be the same or more effective; as well they optimize working conditions and help estimate with new criterions the most important recourse of business - labor.Item Передача маркетингової інформації в процесі комунікації з ринком(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Возняк, О. С.Item Стратегічний аналіз діяльності Вaltic Beverages Holding на ринку пива(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2006) Возняк, О. С.Розглянуто діяльність холдингу Baltic Beverages Holding на території України, основні показники його роботи та перспективи розвитку. Аналіз продуктово–ринкового портфелю дав змогу визначити пріоритетні напрями маркетингової активності компанії, ефективність прийнятих стратегічних рішень та загалом оцінити ситуацію на українському ринку пива. На підставі зібраної інформації та розрахунків сформульовано рекомендації щодо вдосконалення маркетингової діяльності холдингу. In the article the activity of Baltic Beverages Holding on the territory of Ukraine, the main work indexes and perspectives of development was regarded. Analysis of product and market case made it possible to generalize situation in Ukraine's beer market, to determine priority directions of company's marketing activity, efficiency of strategic decisions. On base of collected information and calculation recommendations about improving marketing activity of holding are formulated.