Browsing by Author "Войнаровська, Х."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Значення лояльності клієнтів у функціонуванні сучасного підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Войнаровська, Х.Показано сутність і значення наявності у фірми лояльних клієнтів. Підприємства, застосовуючи стратегію CRM, стараються модифікувати поведінку клієнтів в часі, а також зміцнювати з ними індивідуальні зв’язки. Істотною частиною роботи є характеристика типів лояльності індивідуальних клієнтів, яка дає змогу визначити групи покупців, з якими підприємство має шанси створити глибші, довготриваліші стосунки, а також ті групи, які потрібно виключити зі сфер своїх зацікавлень. The purpose of clause - to show essence and importance of presence at firm of the loyal clients. The enterprises, applying strategy CRM, try to modify of behaviour of the clients in time, and also to strengthen with them individual communications. The important part of clause is the characteristic of types of loyalty of the individual clients, which permits to define groups of the buyers, with which the enterprise has chances to create deeper, long-term relations, and also those groups, which it is necessary to exclude from spheres of the interests.Item Маркетинг відносин у створенні вартості польських підприємств(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Войнаровська, Х.Подано новітні результати дослідження ролі партнерського маркетингу в створенні вартості підприємства в польських кампаніях. In the paper there are presented the newest results of the research on the role of partnership marketing in enterprise`s value creation in polish companies.