Browsing by Author "Войтко, С. В."
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Комплексні маркетингові дослідження товарів наукомісткої галузі (на прикладі радіоелектронної апаратури)(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Войтко, С. В.Розглянуті особливості наукомісткої продукції, наведена послідовність маркетингового дослідження високотехнологічних виробів. Класифіковані проблеми, які визначають підходи до організації процесу дослідження ринку складних наукомістких систем. Запропоновано основні положення організації сервісу радіоелектронних товарів та проаналізовано тенденцію зменшення життєвого циклу цих виробів. The features of high technology products, the sequence of marketing research of highly technological items are considered in the article. Problems that define the approaches to organization to process of the market research of high technology systems are qualified. Basic concept of organization of service of the radioelectronic goods is offered and tendency of reduction of a life cycle of these items is analyzed.Item Науково-технічні нововведення у системі планування стратегічних змін на радіоелектронних підприємствах(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Войтко, С. В.Розглянуто врахування науково-технічних нововведень у формуванні та реалізації плану стратегічних змін для наукомістких галузей, зокрема, основну увагу зосереджено на аналізі та реалізації в продукції радіоелектронної галузі базових і похідних нововведень. Висвітлено особливості радіоелектронної промисловості, наведено основні статистичні дані по галузі та проаналізовано тенденції розвитку радіоелектроніки. The necessity of accounting of scientific and technical innovations in the process of building and implementation of a plan of strategic changes in the science intensive fields is examined. In particular, the analysis and selling of innovation base in radio- electronic field production is examined. Peculiarities of radio-electronic industry is considering here. The basic statistics data for industry and trends analysis of evolution in radio-electronic field is presented.Item Особливості трансформаційних процесів у інформаційно-комунікаційній сфері(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Войтко, С. В.Розглянуто особливості трансформаційних процесів у інформаційно-комунікаційній сфері. Зазначено основні ознаки та показники трансформаційного процесу галузі. Наведені основні події розвитку інформаційно-комунікаційних технологій в Україні та запропо¬новано модель розвитку стільникового зв’язку. Оброблені статистичні дані та зазначені узагальнюванні результати. Досліджено циклічні процеси розвитку та визначено період циклу. Проаналізовані основні тенденції розвитку інформаційно-комунікаційної сфери: глобалізація, конвергенція, персоналізація, дерегулювання. Наведено особливості, що впливають на процеси трансформації в інформаційно-комунікаційній сфері. The features of processes of transformation in information - communication sphere are considered. The basic characteristics and parameters of process of transformation of branch are marked. The basic events of development of information - communication technologies in Ukraine are given, and the model of development of cellular communication is offered. The statistical data are processed, and the generalizing results are marked. The cyclic processes of development are investigated, and the period of a cycle is determined. The basic tendencies of development of information - communication sphere are analyzed: globalization, conver- gention, personalization and deregulation. There are given some features which influence processes of transformation in information - communication sphere.Item Ринок інформаційно-комунікаційних технологій: структура та аналіз(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Войтко, С. В.; Сакалош, Т. В.Досліджено ринок інформаційно-комунікаційних технологій. Запропоновано структуру ринку інформаційно-комунікаційних товарів та послуг. Досліджено тенденції та перспективи розвитку світового та вітчизняного інформаційно комунікаційних ринків. Виконано порівняльний аналіз вітчизняного ринку інформаційно комунікаційних технологій з ринками країн-сусідів, деяких країн СНД, розвинутих країн. Оцінено ринок інформаційно-комунікаційних технологій загалом та окремі його сегменти. Досліджено фактори впливу на ринок телекомунікацій України. Проаналізована залежність рівня проникнення стільникового зв’язку від номінальних доходів населення. The article reveals the information and communication technology market research. The work contains an information and communication products and services market structure, a studying of tendencies and prospects of global and domestic information and communication markets. The author developed a relative analyze of domestic information and communication market and markets of neighbor-countries, some CIS countries, developed countries. The research contains the estimation of the information and communication technology market and several market segments, influence factors on telecommunication market development in Ukraine, analyzed cellular penetration level and nominal incomes per capita dependence.