Browsing by Author "Гаврилюк, О. Г."
Now showing 1 - 5 of 5
- Results Per Page
- Sort Options
Item Етичні аспекти ветеринарного маркетингу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Гаврилюк, О. Г.Охарактеризовано основні етичні аспекти ветеринарного маркетингу. Визначено основних суб’єктів етики ветеринарного маркетингу. Здійснено класифікацію етичних проблем ветеринарного маркетингу за трьома основними напрямами: соціальна, особиста та професійна етика. The article determines the basic ethical aspects of veterinary marketing. The main subjects of ethics veterinary marketing are detected. Special classification of veterinary marketing ethical problems is done in three major areas: social, personal and professional ethics.Item Маркетинговий аналіз спільних рис і відмінностей ринків ветеринарних препаратів та лікарських засобів гуманної медицини(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Гаврилюк, О. Г.Наведено аналіз особливостей та взаємозв’язок двох складових фармацевтичного ринку: ринку ветеринарних препаратів та ринку препаратів гуманної медицини. The analysis of particular features of functioning and interdependence between two component parts of pharmaceutical market: animal drugs market and human medicines market, is carried out.Item Проблеми і перспективи розвитку ринку авіапослуг(Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000-02-29) Мних, О. Б.; Балик, У. О.; Гаврилюк, О. Г.; ДУ "Львівська політехніка”Розглядаються причини погіршення діяльності авіапідприємств, проблеми державного регулювання та створення умов для розвитку вітчизняних авіапідприємств.Item Роль держави у регулюванні ринку ветеринарних препаратів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Гаврилюк, О. Г.; Національний університет “Львівська політехніка”Проаналізовано роль держави у регулюванні товарних ринків в Україні, зокрема ринку ветеринарних препаратів. Визначено пріоритетні завдання державного регулювання ринку ветеринарних препаратів. The role of state in regulation of product markets, particularly of animal drugs market, is analyzed. Primary objectives of state regulation of animal drugs market are determined.Item Формування статистичного забезпечення управління ринком ветеринарних препаратів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Гаврилюк, О. Г.Проаналізовано стан та проблеми статистичного забезпечення державного управління у сфері ветеринарної медицини поточною інформацією щодо ситуації на ринку ветеринарних препаратів. Запропоновані заходи з удосконалення збирання статистичної інформації та нові форми статистичної звітності для виробників та гуртових і роздрібних торгівців на ринку ветеринарних препаратів України. Situation and problems of statistical supply of state animal health administration with on-line information about situation in the animal health market аre analyzed. Measures concerning improvement of statistical information collecting and new forms of statistical reports for manufacturers, wholesalers and retailers in Ukrainian animal health market are proposed.