Browsing by Author "Гаврись, Я."
Now showing 1 - 9 of 9
- Results Per Page
- Sort Options
Item Концепції маркетингу в політичній діяльності(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Гаврись, Я.; Сулковський, Л.; Громадська вища школа підприємства і управління, м. Лодзь, ПольщаПроаналізовано застосування маркетингових концепцій в політичній діяльності. The application of the marketing concepts in political activity is analyzed.Item Маркетинг інновацій на ринку електроніки: ситуаційний аналіз на прикладі компанії Аpple(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Чухрай, Н. І.; Гаврись, Я.Item Мінімізація витрат в логістичної системі через страхування(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-25) Таранський, І. П.; Донець, Д. М.; Гаврись, Я.; Національний університет "Львівська політехніка"Item Організаційна структура - поняття і зв’язки з іншими елементами організації(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Гаврись, Я.; Сулковскі, Л.; Громадська вища школа підприємництва і управління, м. ЛодзьПроаналізовано функції і завдання організаційної структури організацій. Розглянуто види організаційних структур, проаналізовано їх переваги та недоліки. Досліджено чинники, що впливають на організаційну структуру. The functions and task of organizational structure of organizations are analyzed. The kinds of organizational structures and both their advantages and disadvantages are considered. The factors, which influence on the organizational structure, are investigated.Item Переваги маркетингу у готельно-ресторанному бізнесі(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Гаврись, Я.; Костючик, Т.; Янковська, Л. А.Item Результативність маркетингової промоції в освітніх послугах в Польщі(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Сулковський, Л.; Гаврись, Я.Наведено результати маркетингових досліджень ефективності складових маркетингових комунікацій у сфері вищого недержавного шкільництва. Іn clause the results of marketing researches of efficiency of components of the marketing communications in sphere of high, comprehensive schools are submitted.Item Тестування науково-технічних розробок(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Гаврись, Я.Item Інтеграція рішень у сфері товарної та дистрибуційної політики(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Гаврись, Я.Обґрунтовано принципи вибору каналу дистрибуції залежно від категорії товару та його життєвого циклу. The principles of choosing a channel of distribution in dependence on commodity category and product life cycle are investigated in the article.Item Інфраструктура ринку праці у контексті особливостей економічного розвитку Польщі(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Гаврись, Я.Досліджуються проблеми формування інфраструктури ринку праці в Польщі та впливу на неї чинників макроекономічної динаміки. The problems of forming labour market infrastructure in Poland are investigates. The main macro-factors which influence on it are analyzed.