Browsing by Author "Гордієнко, Л. Ю."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Концепція побудови системи маркетингової інформації в умовах трансформації підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Гордієнко, Л. Ю.Запропоновано концепцію побудови системи маркетингової інформації на основі ієрархічної структури, що включає чотири інформаційні рівні: дані, аналітичну інформацію, знання, рішення. The conception for building the system of marketing information, which is based by hierarchic structure by four informational levels, such as: date, analytical information, knowledge, decisions, is proposed.Item Проблеми перетворення маркетингових процесів в умовах трансформації підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Гордієнко, Л. Ю.Розглянуто проблему перетворення маркетингових процесів в умовах трансформації підприємства на основі побудови системи раннього попередження. The problem of transformation of marketing processes in conditions of transformation of the enterprise is considered on the basis by construction of the early warning and control system.