Browsing by Author "Губицька, І."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Реакція Дільса-Альдера у синтезі нових гетероциклічних похідних 1,4-хіноїдних сполук(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Думанська, Ю.; Щекун, І.; Шах, Ю.; Кудрінецька, А.; Сингаєвський, В.; Литвин, Б.; Кархут, А.; Половкович, С.; Губицька, І.; Болібрух, Л.Реакцією Дільса-Альдера похідних 1,4-хіноїдних сполук з використанням як дієнів фурану, 1-метил-2-піридону та 5-арилметиліден-4-тіоксо-2-тіазолідонів було синтезовано ряд нових гетероциклічних сполук. By Diels-Alder reaction of 1,4-quinone derivatives with dienes as furyl, 1-methyl-2-pirydon and 5-arylmetyliden-4-tioxo-2-thiazolidones have synthesized new heterocyclic compounds.Item Формування біосумісних термочутливих полімерних покриттів на основі полі(n-метакрилоїл-l-фенілаланіну)(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Огар, М.; Стецишин, Ю.; Коструба, А.; Губицька, І.; Журахівська, Л.; Болібрух, Л.; Марінцова, Н.; Новіков, В. П.Item Інформаційні системи оцінки якості навчального процесу у формі комплексних контрольних робіт(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2013) Кричковська, А.; Паращин, Ж.; Швед, О.; Губицька, І.; Болібрух, Л.; Новіков, В. П.Проаналізовано результати проведення комплексних контрольних робіт і встановлено, що новостворені пакети укладені із врахуванням спрямованості на виявлення рівня базових (залишкових) знань та вмінь студентів, які вони використовуватимуть у своїй подальшій навчальній чи професійній діяльності. Дані пакети дозволяють застосовувати комп’ютерну техніку для виконання та перевірки студентських робіт, та є дієвим засобом діагностики знань і виявлення недоліків в методології викладання. The results of comprehensive tests and found that the newly signed packages with regard to focus on identifying the basic level (residual) knowledge and skills to students that they will use in their future academic or professional activities in the application of computers to perform and verify student work is an effective diagnostic tool of knowledge and reveals flaws in the methodology of teaching.