Browsing by Author "Дмитрук, М. М."
Now showing 1 - 6 of 6
- Results Per Page
- Sort Options
Item Виставки в системі маркетингових комунікацій підприємства та основні напрями підвищення ефективності участі в них(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Білик, М. С.; Дмитрук, М. М.Показано роль і місце виставок у системі засобів маркетингових комунікацій. Запропоновано схему дій з підготовки та участі підприємства у виставці, модель оцінки ефективності такої участі. The role and place of shows in the system of marketing communication is discribed. A sceme of activities regarding organization and taking part in a show is proposed, along with a model of evalnation of the effect of participation the show.Item Маркетинговий аналіз і оцінка стану ринку чаю в Україні(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2002) Дмитрук, М. М.; Національний університет “Львівська політехнікаЗдійснено маркетинговий аналіз та оцінку стану ринку чаю в Україні. Зроблено прогноз його розвитку за основними маркетинговими інструментами. The marketing analysis and estimation of a condition of the market of tea in Ukraine is carried out. The forecast of its development on the basic marketing tools is made.Item Маркетингові аспекти формування конкурентних переваг підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Дмитрук, М. М.Розкрито суть стратегічного маркетингу у формуванні конкурентних переваг підприємства. Представлено підхід щодо аналізу та визначення сфер формування конкурентних переваг. Висвітлено досліджену кількісну взаємозалежність впливу розширення асортименту продукції на загальний обсяг реалізації. The research has focused on the core meaning of strategic marketing in the process of creating company's competitive advantages. It used a new approach towards analysis and search for new spheres bringing company new advantages over its competitors. Furthermore, the study revealed the quantitative interdependence of expansion of a range of goods and the total volumes of sale.Item Особливості формування каналів розподілу вітчизняними виробниками продуктів харчування(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Дмитрук, М. М.Проаналізовано основні схеми формування каналів розподілу на ринку продуктів харчування України. Висвітлено їх головні переваги та недоліки. Здійснено прогноз розвитку існуючих підходів до організації збутової діяльності з врахуванням можливостей та загроз досліджуваного ринку. The analysis of the basic schemes of formation of channels of distribution in the market of foodstuffs of Ukraine has been made. Their main advantages and lacks are shown. The forecast of development of existing approaches to the organization of marketing activity is accomplished in view of opportunities and threats of the researched market.Item Ринок чаю України: сезонні коливання попиту та їх прогнозування(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Дмитрук, М. М.Проаналізовано сезонні коливання попиту на ринку чаю України і побудовано модель аналітичного прогнозування їх здійснення на основі гармонійних коливань ряду Фур’є. The analysis of seasonal fluctuations of demand in the market of tea of Ukraine is carried out and the model of analytical forecasting of their realization has been constructed on the basis of harmonious fluctuations of Furye’s row.Item Стратегічний маркетинг: теоретичні основи та оцінка рівня імплементації в діяльності вітчизняних підприємств(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Дмитрук, М. М.Розглянуто теоретичні основи стратегічного маркетингу та здійснено оцінку рівня його імплементації в діяльності вітчизняних підприємств. The theoretical principles of the strategic marketing were examined in this article. And it is also given estimate of a level of the strategic marketing implementation in activity of Ukrainian enterprises.