Browsing by Author "Дорошевич, К. О."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Використання бально-факторного методу оцінювання посад працівників підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Дорошевич, К. О.; Вороновська, М. М.Досліджено сутність та розглянуто методи оцінювання посад працівників підприємства (бально-факторний метод, ранжирування, метод Хея, класифікацію посад, метод 360 градусів), визначено їх переваги (простоту використання, поступність результатів, точність оцінювання тощо) та недоліки (дороговартісність, високі затрати праці та часу, необхідність залучення кваліфікованих кадрів, суб’єктивність результатів оцінювання тощо). У результаті їх узагальнення, найефективнішим методом оцінювання посад визначено бально-факторний метод. Для підвищення результативності його застосування, наведено приклад практичного використання бально-факторного методу оцінювання посад працівників підприємств та деталізовано його етапи (визначення мети і цілей оцінювання; інформаційне забезпечення процесу оцінювання; установлення індикаторів (факторів), за якими здійснюється оцінка; формування бально-факторної шкали оцінювання та її перевірка; оцінювання посад бальним методом відповідно до розробленої шкали; визначення рівня отриманих результатів та прийняття відповідних управлінських рішень) із повним визначенням отриманих результатів на кожному із них. The article researches the essence and considers the methods of evaluation of employees’ positions (point factor evaluation method, the ranking method, the Hay evaluation method, classification of positions, and method of 360-degree feedback), their advantages (simplicity, results availability, processing accuracy, etc.) and disadvantages (cost, high labor and time consumption, need to involve highly professional specialist, subjectivity of the results, etc.). Generalization and comparison of the above methods defined the point factor method as the most efficient. In order to enhance the efficiency of employment of the said method the article brings examples the practical application of point factor evaluation of the positions of the employees and specifies its stages (defining the goal and objectives of the evaluation; information support of the evaluation process; establishment of indices (factors) used in the evaluation; development of a point factor evaluation scale and its verification; evaluation of positions using point factor method according to the developed scale; determining the level of the received results and making according management decisions) supported with comprehensive establishment of results of each stage.Item Значення експортно-імпортної діяльності у створенні безпеки інноваційного розвитку національної економіки(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Маслак, О. О.; Дорошевич, К. О.Item Можливості застосування стратегічних карт під час запровадження тотальної системи якості на підприємстві(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006) Дорошевич, К. О.Описано дві новітні концепції управління підприємством: стратегічні карти та систему тотального контролю за якістю, виокремлено причини їх виникнення та основні принципи. Стратегічні карти розглянуто як метод стратегічного менеджменту та інструмент контролінгу, надано перевагу використанню стратегічних карт як методу менеджменту. Розглянуто спільні ознаки стратегічних карт та системи тотального контролю за якістю. Наведено переваги від застосування двох систем для підприємства, що полягають у можливості здійснення оперативного контролю за якістю. Two to the management by an enterprise are described: Balanced Scorecard and Total Quality Management. The reasons of origin basic principles of two conceptions are selected. Balanced Scorecard is considered as a method of strategic management system and instrument of controlling, advantage to the use of Balanced Scorecard as a method of management are given. The similar lines of Balanced Scorecard and Total Quality Management are considered. Advantages from application for an enterprise of two systems that consist in possibility of realization of operative control after quality are resulted.