Browsing by Author "Дяк, М. Б."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Особливості використання персонального продажу на українському ринку(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2000) Дяк, М. Б.; Мамчин, М. М.У статті аналізуються можливості адаптації вітчизняної економіки до сучасних технологій продажу товарів, який базується на вивченні деяких рис українського менталітету та досвіду персонального продажу в системі маркетингових комунікацій провідних світових держав. Цей досвід відіграє суттєву роль для нашої країни, яка потребує особливих реформ на шляху до ринкової економіки. The article includes possibility analysis of an adaptation of national economy towards contemporary selling products technologies. It is based on learning experience of personal selling in the system of marketing communications on the markets of leading industrially developed countries. This experience can be really valuable for our country which needs special reforming steps on its way to free market economy.Item Планування та організування маркетингового дослідження(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2003) Дяк, М. Б.Подано рекомендації щодо оптимізації здійснення маркетингового дослідження, його планування та організування на прикладі вітчизняних підприємств-виробників ламп-фар, розроблені на основі результатів проведеного аналізу. Увага акцентується на умовах підвищення конкурентоспроможності підприємств як на внутрішньому, так і на зовнішньому ринках. The article includes the improvement recommendations of the marketing research process, its planning and organizing for the Ukrainian manufacturers of the sealed beam lamps. The perfection is based on the marketing analysis results. The overview of the competitiveness conditions for the companies is also a matter of great importance in this scientific work.Item Удосконалення комплексу маркетингу підприсмств-виробників ламп-фар з метою підвищення їх конкурентоспроможності на європейському ринку(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Дяк, М. Б.Подані рекомендації щодо оптнмізації елементів комплексу маркетингу на окремих сегментах для вітчизняних підприємств-виробників ламп-фар, розроблені на основі результатів проведеного маркетингового дослідження. Велике значення надається умовам підвищення конкурентоспроможності підприємств на європейському ринку. The article includes the improvement recommendations of the marketing mix elements on different segments for the Ukrainian manufacturers of the seald beam lamps. The perfection is based on the marketing research results. The analysis of the competitiveness conditions for the enterprises is also a matter of great importance in this scientific work.