Browsing by Author "Зінченко, Дарія"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Психологія впливу реклами на купівельне рішення покупців(Ліга-Прес, 2016) Зінченко, Дарія; Національний університет “Львівська політехніка”Торгівля в умовах сьогодення отримує рух завдяки рекламі, саме реклама допомагає у пошуках потрібної інформації про те, де можна дізнатися про нові товари і послуги, як краще зорієнтуватися в морі виробництва і споживання. Реклама не лише інформує, вона є також могутнім засобом впливу і маніпуляції людиною. Реклама здатна змінювати світогляд і поведінку людей. Саме тому науковці нині так ретельно вивчають це явище: одні – щоб захистити людину від її негативного впливу, інші, навпаки, щоб навчитися якомога краще керувати нею.