Browsing by Author "Калиновська, Н. Л."
Now showing 1 - 6 of 6
- Results Per Page
- Sort Options
Item Відновлення авіаційної техніки в умовах європейської інтеграції України(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Калиновський, А. О.; Голомовзий, В. М.; Калиновська, Н. Л.Item Економічні особливості програми технічного обслуговування та відновлення імпортної авіаційної техніки(Видавництво Львівської політехніки, 2018-05-16) Калиновський, А. О.; Голомовзий, В. М.; Калиновська, Н. Л.; Національний університет «Львівська політехніка»Item Ризики інноваційної діяльності підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Калиновська, Н. Л.; Григор’єв, О. Ю.Item Сертифікація продукції в Україні і за кордоном(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001) Григор'єв, О. Ю.; Саяпіна, В. Г.; Калиновська, Н. Л.Розглянуто національні та зарубіжні системи сертифікації продукції, проведено класифікацію видів сертифікації, проаналізовано порівнянність систем сертифікації в Україні і за кордоном. In the article national and foreign sertification systems are considered and sertification kinds are classified, comparison of sertification systems in Ukraine and abroad is made.Item Стан та перспективи розвитку франчайзингу в Україні(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Мирончук, Т. В.; Калиновська, Н. Л.; Дорош, О. І.Охарактеризовано стан та тенденції розвитку франчайзингової форми співробітництва в Україні. Розкрито чинники, що перешкоджають швидкому поширенню франчайзингу серед вітчизняних суб’єктів господарювання. There are states and tendency towards franchising relations in Ukraine are characterized. Factors that prevent expansion of franchising relations between native enterprises are reviewed.Item Сутність та особливості формування і здійснення франчайзингових відносин підприємств(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2006) Мирончук, Т. В.; Калиновська, Н. Л.Розглянуто підходи науковців до трактування франчайзингу. Запропоновано уточнене визначення поняття “франчайзинг”, яке на відміну від існуючих тлумачень повніше розкриває об’єкт франчайзингових відносин. Здійснено короткий огляд особливостей франчайзингової форми організування підприємницької діяльності, на підставі чого побудовано схематичну модель формування та здійснення франчайзингових відносин підприємств, що наочно відображає основні аспекти взаємовідносин між сторонами франчайзингової угоди. Scientific approaches to the interpretation of the franchising are considered. The definition of the term “franchising” is specified. It differs from the other definitions this term by complete coverage of the franchise relations object. Features of the franchising form of business organization are considered briefly. On the grounds of this consideration schematic model of forming and realization franchise relations between enterprises is formed. That model is needed for clear illustration of the main aspects of the relations between franchising parties.