Browsing by Author "Касян, С. Я."
Now showing 1 - 6 of 6
- Results Per Page
- Sort Options
Item Взаємодія е-логістики та маркетингових комунікацій високотехнологічних підприємств у площині дистрибуції цінностей до споживачів(Видавництво Львівської політехніки, 2017-06-20) Касян, С. Я.; Kasian, S. Y.; Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара; Oles Honchar Dnipro National UniversityПоглиблено аналізування взаємодії е-логістики та маркетингових комунікацій високотехнологічних підприємств у площині дистрибуції цінностей. Описано взаємодію корпоративних стратегій з прогресивним функціонуванням логістичних систем. Встановлено сутність логістики переміщень ресурсних потоків у контексті безпечного вектора взаємодії з довкіллям. Висвітлено споживання у площині організації комунікації агентів у соціокультурному середовищі, типологію логістичних послуг, географію логістики дистрибуції автомобілів. Удосконалено механізм маркетингового комунікаційного роз’яснення доцільності заощадження ресурсів, екологічно безпечного логістичного постачання і розподілу в Україні.Item Взаємодія інтернет маркетингових комунікацій та електронної логістики компаній(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Касян, С. Я.Item Забезпечення цифрового інтегрування логістичних потоків між підприємствами в Україні і Польщі(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Касян, С. Я.; Шостек, Д.; Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара; Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Toruń (Polska)Висвітлено стратегії міжнародних маркетингових комунікацій, транснаціо- нального логістичного менеджменту, поведінки споживачів та суб’єктів господарювання у межах інтегрованих міжнародних логістичних об’єднань в економічному просторі ЄС. Окреслено основні напрямки розвитку міжнародних логістичних стратегій у бізнес-просторі, низку положень концепції маркетингу на ринку логістичних послуг, описано зміст і структуру динамічних економічних і логістичних ефектів спільного ринку країн ЄС. Обґрунтовано доцільність розвитку технологій міжнародного логістичного менеджменту в інноваційній діяльності підприємств та описано основні засади функціонування міжнародної маркетингової та логістичної складової виробничих підприємств України і Польщі. Соціально-відповідальне планування і координування міжнародних ресурсних потоків дозволяє забезпечити сучасних освічених споживачів більш інтелектуально наповненими глобальними маркетинговими цінностями в суспільному просторі, що орієнтується на інноваційні знання. Удосконалено процедуру забезпечення цифрового міжнародного інтегрування логістичних потоків між підприємствами в Україні і Польщі, що, на відміну від існуючих, базується на стратегічному узгодженні міжнародного набору маркетингу-мікс та логістики-мікс інноваційних підприємств.Item Маркетинг інновацій і формування конкурентних переваг на підприємствах(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Касян, С. Я.Item Маркетингова взаємодія підприємств у площині глобальних інформаційних потоків(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Касян, С. Я.Досліджено теоретико-методичні положення маркетингової взаємодії підприємств у площині глобальних інформаційних потоків. Визначено підходи науковців до розвитку ринкової взаємодії у контексті формування маркетингової комунікаційної політики підприємств. Оцінено комунікаційну підтримку в сфері он-лайнового просування програмного забезпечення, високотехнологічних продукції та послуг. Запропоновано схему інтернет-маркетингових комунікацій підприємств, побудовану на засадах соціально-ринкової взаємодії. In an article it is researched theoretical and methodical provisions of marketing interaction of the enterprises in the plane of global information flows. Defined approaches of scientists to development of market interaction in a context of formation of marketing communication policy of the enterprises. Communication support in the sphere of on-line promotion of the software, high-tech production and services is estimated. It is offered the scheme of Internet and marketing communications of the enterprises, constructed on the principles of social and market interaction.Item Споживча мотивація покупки товарів селективного попиту(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Касян, С. Я.; Лукасевич, Ю. В.Наведено результати практичного дослідження мотивів поведінки споживачів на основі методу опитування, а саме анкетування. Проведене дослідження дало змогу зробити висновки щодо виконання завдань зі стимулювання придбання товару споживачами. Дослідження закладає основу для подальших пошуків стосовно аналізу мотивації покупки товарів селективного попиту. In the article are considerate some results of practical research of consumer behavior reasons on basis method of survey of consumers, namely questionnaire. The conducted research permitted to make conclusions about decide some questions on stimulation of consumers to purchase a commodity. In addition, this research creates basis for subsequent searches in relation to the analysis of motivation of purchase of the commodities of selective demand.