Browsing by Author "Килипенко, Н. Є."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Значення інформації для маркетингових досліджень(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Килипенко, Н. Є.; Інститут міжнародної економіки і фінансів імені Л. М. КравчукаРозглянуто роль маркетингової інформації у ході планування виробництва і збуту продукції. Описано види маркетингової інформації за джерелами її отримання, наведено характеристику методів формування первісної інформації, а також типових інформаційних систем.Item Маркетингові дослідження як основа системи маркетингу(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Килипенко, Н. Є.Проаналізовано концепцію маркетингу і відзначена важливість маркетингового дослідження ринку організацій, а також моделювання поведінки “центру покупців”. The author analyses the conception and underlines important of marketing research in Ukrainian business in this article.