Browsing by Author "Ковшова, І. О."
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Формування іміджевої політики корпоративних підприємств інформаційно-комунікаційної сфери(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Ковшова, І. О.Розглянуто систему формування іміджевої політики корпоративних підприємств інформаційно-комунікаційної сфери. Визначено основні етапи реалізації іміджевої кампанії. Досліджено специфічні особливості, притаманні інформаційно-комунікаційним послугам. This article represents the image policy forming system for corporate enterprises of information and communication sphere. Main stages of image campaign have been realization. Specific peculiarities of information and communication services have been investigated. The image policy is formed and operates in a cycle system. The author of the article analyzes the process of corporate enterprises image from planning to final calculation of economic effect. There are five basic elements, such as: information and communication service, customer, administrator, propagator and addressee. All elements of the algorithm are mobile and depends on many factors.