Browsing by Author "Кондра, Артур Ігорович"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Інтелектуальна інформаційна система електронної комерції бренду одягу(Національний університет "Львівська політехніка", 2021) Кондра, Артур Ігорович; Kondra, Artur Ihorovych; Кунанець, Наталія Едуардівна; Національний університет "Львівська політехніка"Електронна комерція сьогодні є популярною темою, більшість людей віддають перевагу робити покупки в Інтернеті. Є багато хороших ресурсів, які допомагають користувачеві вибрати товар, але не всі пропонують купити його безпосередньо у продавця. Актуальність програми полягає у реалізації клієнтської частини за допомогою чат-бота, що робить інтерфейс простим для клієнта та допомагає адміністратору отримати детальну статистику дій клієнта для подальшого аналізу. Інтелектуальна інформаційна система електронної комерції бренду одягу використовує базу даних і фільтрує інформацію, яка відповідає запиту користувача [1]. Метою даного проекту є розробка програмного продукту, який допоможе користувачу системи обрати та замовити товар. Також таку систему можна було б використовувати як універсальний продукт для всіх видів одягу в електронній комерції. Завданням проекту є розробка програмного продукту, що реалізує алгоритм, який дозволить вибрати товари та додати їх у кошик. Програмний продукт складається з чат-бота та веб-додатку. Чат-бот призначений для клієнтів і допомагає переглянути наявні товари, вибрати необхідну кількість товарів і додати ці товари в кошик, а також надає можливість переглянути список усіх товарів у кошику. Веб-додаток призначений для адміністратора і дозволяє редагувати контент, відстежувати активність клієнтів і переглядати кошик для покупок. Об'єктом дослідження є процес вибору та замовлення товару клієнтом та створення категорій, товарів і перегляд кошику клієнтів, редагування контенту адміністратором. Предметом дослідження є моделі, методи та інструменти для розробки інтелектуальної інформаційної системи електронної комерції бренду одягу. Практична цінність роботи полягає у впровадженні системи електронної комерції бренду одягу, яка надає інструменти для вибору та замовлення товарів. Такий підхід заощадить час користувачів на фізичні покупки в магазині. Досліджено теоретичні концепції інтелектуальної інформаційної системи та електронної комерції загалом та більш детально описано окремі аспекти, суттєві для теми кваліфікаційної роботи. Наведено відомості про основні параметри інтелектуальної інформаційної системи електронної комерції бренду одягу, проведено аналіз класифікації та особливостей аналогів. Дослідження існуючих систем-аналогів виявило ряд недоліків, які були усунені, тому було прийнято рішення реалізувати клієнтську частину у форматі чат-бота. За допомогою методів системного аналізу досліджено інтелектуальну інформаційну систему електронної комерції бренду одягу. Проведено повний аналіз роботи системи, розроблено діаграми UML, а саме: діаграма варіантів використання, класів, послідовностей, переходів станів, дій та компонентів. Проведено порівняльний аналіз усіх існуючих програмних варіантів для вирішення поставленої задачі та обрано найбільш ефективні. При реалізації інформаційної системи використовувався функціональний підхід у поєднанні з об'єктно-орієнтованим. Для розробки було обрано мову програмування JavaScript і ряд тісно пов'язаних фреймворків [2]. Завдяки низці переваг було обрано базу даних MongoDB, найважливішою перевагою є те, що ця база даних не використовує схеми, як це роблять реляційні бази даних, що підвищує продуктивність усієї системи. В результаті останнього розділу була створена інтелектуальна інформаційна система електронної комерції бренду одягу. Проаналізовано розроблену структуру програми, базу даних та створено серверну частину системи. Визначено основні функції майбутньої системи, послідовність процесів і взаємозв’язки між ними. Також проаналізовано та підібрано системні та програмні засоби, необхідні для реалізації поставлених завдань. Розроблено готовий до використання програмний продукт.