Browsing by Author "Король, Б. О."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Організація диверсифікаційної політики в підприємницькій діяльності(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001) Кузнецова, Т. О.; Панасюк, І. О.; Король, Б. О.Тенденції кооперування і спеціалізації виробництва радянської економіки спричинили створення монопродуктових підприємств-гігантів. З переходом до ринку переважна їх більшість опинилася у кризовому становищі через ризиковану орієнтацію на задоволення лише окремих потреб споживачів. Підвищити рівень конкурентоспроможності, розширити і урізноманітнити поле діяльності таких підприємств дає змогу диверсифікаційна політика. Подано пропозиції для аналітичної інтерпретації прогнозованих результатів удосконалення маркетингової діяльності. Tendencies of cooperation and specialization of an industry in the soviet economics gave in result a rise of gigantic enterprises. With a coming onto a market most of them found themselves in a crisis position as a result of a risical orientation on an only satisfaction of limited consuments needs. A diversificational politics permits rising of a level of competition ability, widening and variety growth of an activity field of such enterprises. There are given propositions for an analitical interpretation of forecasted results of improvement of a market activity.Item Удосконалення моделі ансоффа при інвестуванні програми диверсифікації(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Король, Б. О.Розглянуто базову модель І. Ансоффа при інвестуванні витрат на диверсифікаційну політику - один з найважливіших напрямків виходу з кризи українських підприємств в умовах перехідної економіки, даються рекомендації щодо удосконалення цієї моделі. The article considers H. Ansoff basic model of investing costs for the policy of the diversification, that is one of the most important ways of Ukrainian enterprises going out the crisis under conditions of the transition economy. If also gives recommendations how to improve the model.Item Інтерпретація зв’язку між комплексом маркетинг-мікс і кінцевими результатами діяльності підприємств(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2000) Король, Б. О.У статті розглядається методологія і результати комплексного аналізу впливу маркетингових дій промислового підприємства, оптимізація витрат для компонентів маркетинг-мікс і тенденції їхнього впливу на остаточні результати діяльності. Враховуються іноземні й українські публікації з питань ефективності маркетингу. This graduation paper considers the methodology and results of general analysis of the industrial enterprise marketing activity, the optimization of expenditures for marketing-mix components and their influence on final activity results as well as the methods of these expenditures planing and prognosing. There is also taken in view the foreign and ukrainian economists publications in the question of marketing efficiency.