Browsing by Author "Кубишина, Н. С."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Маркетинг інноваційного продукту(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Кубишина, Н. С.Викладено маркетинговий підхід до інноваційного продукту. Значне місце відводиться розробці концепції нових товарів та ризикам. На основі методів відбору ідей запропоновані інноваційні стратегії маркетингу з урахуванням комерційних невдач під час впровадження нових товарів на ринок. Marketing approach to development of innovation product is given. The essential place belongs the conception of new product and risks. The innovation strategy of marketing accounting commercial failures while launching product into market are developed based on the methods of choosing ideas.Item Роль інноваційної розробки в системі економічних відносин(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Кубишина, Н. С.; Цапук, О. Ю.