Browsing by Author "Кудін, А. П."
Now showing 1 - 5 of 5
- Results Per Page
- Sort Options
Item Вплив високотемпературного відпалу в парах компонент на електрично активні центри в дифосфіді цинку(Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000) Кудін, А. П.Подано результати дослідження впливу високотемпературного відпалу в парах компонент на електрично активні центри у дифосфіді цинку. The results of investigations of influence of high-temperature annealing in component streams on electrical active centers in zinc diphosphide are presented in this paper.Item Впровадження електронних систем навчання в НПУ імені М. П. Драгоманова(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Кудін, А. П.Розглянуто питання ефективності використання нових програмних продуктів і інтернет-адаптованих технологій у традиційному навчальному процесі у вищій школі. Визначено основні педагогічні проблеми, що виникають на основних стадіях процесу навчання. Показано шляхи вирішення цих проблем за допомогою інформаційно- комунікаційних технологій і програмних продуктів (Power Point, VBA, Virtual Dub, Microsoft Mouse Mischief, Camtasia Studio, Moodle, Apple Podcasting, Skype, ooVoo, Open meeting і ін.). Оцінено ефективність їх застосування порівняно з традиційними методами навчання. The effectiveness of using modern software and Internet technologies during the usual learning in higher education was considered in that topic. Basic teaching issues, which arising in the focused five general stages of the learning process, were determined. Solutions for these issues were found using of ICT and software (MS PowerPoint, VBA, Virtual Dub, Microsoft Mouse Mischief, Camtasia Studio, Moodle, Apple Podcasting, Skype, ooVoo, Open meeting etc.). Assessment of its application as compared with traditional methods of learning was implemented.Item Дослідження еволюції дефектної структури опромінених кристалів a-ZnP2 методом анігіляції позитронів і вивчення кінетики мікромеханічних параметрів(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2001) Кудін, А. П.Вивчено еволюцію дефектів структури у кристалах червоного дифосфіду цинку при опроміненні і відпалі методом анігіляції позитронів і ідентування. Researched evolution defects of structure in crystals of red zinc diphosphide by irradiation and annealing means of positron annihilation and indentation.Item Радіаційно-акустична обробка фосфідо-галієвих світлодіодів(Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000) Гонтарук, О. М.; Кудін, А. П.; Пiнковська, М. Б.; Оліх, Я. М.; Опилат, В. Я.; Шапар, В. М.; Тартачник, В. П.; Хіврич, В. І.Наведено результати дослідження впливу радіаційно-акустичної обробки на параметри фосфідо-галієвих світлодіодів. The results of investigations of influence of rradiation&acoustic processing on phoshide-gallium lightdiodes parameters are considered in this paper.Item Розроблення та впровадження web-орієнтованих систем навчання іноземців(Видавництво Львівської політехніки, 2020-09-23) Кудін, А. П.; Кудіна, Т. М.; Міненко, О. М.; Бабич, В. О.; Kudin, A. P.; Kudina, T. M.; Minenko, O. M.; Babich, V. O.; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова; National pedagogical university named after M. P. DrahomanovРобота присвячена проблематиці створення й використання інформаційних систем у процесі навчання іноземців української мови. Розроблено дві Web-орієнтовані системи навчання – аудіовізуальний навчальний курс в оболонці Moodle і система "КІАП" для конструювання завдань з української мови та автоматизованої їх перевірки. Показано, що першу систему використовували здебільшого у першому семестрі навчання. У другому семестрі, коли вивчали фахову українську мову, ефективною в застосуванні є друга система. Для виготовлення аудіовізуального курсу використали інструменти наявних програмних продуктів (Camtasia Studio 9, LMSMOODLE), а система "КІАП" – програмний продукт власного виробництва на базі технологій Microsoft Visual Studio Community, ASP.NET та мови програмування C#. В основі аудіовізуального курсу знаходиться перегляд вітчизняних художніх фільмів (україномовних). Спеціально відібрані фільми "розрізали" на діалоги. До кожного діалогу на екран виводили текст, слова в якому з'являються на екрані синхронно з озвученням. Кожний такий епізод підтримується аудіословником, який містить нові для інокомуніканта слова. Після вивчення нових слів і усвідомлення змісту діалогу, слухач переходить до обов'язкового елементу аудіовізуального курсу – тестування на знання змісту переглянутого діалогу. За умови вдалого проходження тесту, студент має доступ до наступного епізоду. Система "КІАП" створена на підставі технології клієнт-сервер для двох користувачів: для викладача з доступом до конструктора завдань та слухача з доступом тільки до певних завдань у встановлені викладачем терміни. Після завершення – система формує протокол відповіді, де зазначено час виконання, запропонований текст, текст з виправленнями, список слів – перевірок, кількість балів. Одним із завдань є виправлення запрограмованих граматичних помилок у словах або текстах, які можна прослуховувати. Встановлено, що використання розроблених навчальних систем збільшує час перебування іноземних студентів в україномовному середовищі, що позитивно впливає на формування й розширення мовної компетенції