Browsing by Author "Куньч, З. Й."
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Помилкові дієслівні конструкції в сучасному науковому тексті(Видавництво Львівської політехніки, 2019-04-17) Гула, О.; Куньч, З. Й.; Національний університет “Львівська політехніка”Item Проблема адаптації нових запозик у сучасній українській мові: онлайн чи он-лайн?(Видавництво Львівської політехніки, 2019-04-17) Харчук, В.; Куньч, З. Й.; Національний університет “Львівська політехніка”Item Теорія терміна: конкретизація лексико-семантичних парадигм(Галицька Видавнича Спілка, 2018) Куньч, З. Й.; Наконечна, Г. В.; Микитюк, О. Р.; Булик-Верхола, С. З.; Теглівець, Ю. В.; Національний університет «Львівська політехніка»Пропонована монографія має на меті уточнити й узагальнити певні аспекти теорії терміна, конкретизувавши лексико-семантичні постулати з огляду на зростання емпіричного масиву. У ній подано характерний взірець семного аналзу в ділянці науково-технічної термінології і проаналізовано побутування й метаморфози терміноодиниць в ідіолекті певного автора із відповідними загальнотермінознавчими висновками. Книгу призначено дослідникам, сферою наукових інтересів яких є проблеми термінознавства, а також усім, кого цікавить життя слова, зокрема й наукового терміна.Item Удосконалення навичок культури мовлення на заняттях з української мови (за професійним спрямуванням) та риторики(Дніпропетровський національний університет імені Олеся Гончара, 2016) Вознюк, Г. Л.; Куньч, З. Й.У статті порушено надзвичайно актуальну проблему культури української мови, зроблено спробу окреслити найважливіші ознаки та шляхи вдосконалення особистої культури мовлення. Ідеться, зокрема, про мовну підготовку в системі вищої освіти, про мовні курси та спецкурси, які, формуючи у студентів стійкий культуромовний орієнтир і вдосконалюючи засоби мовної комунікації, збагачують діапазон гуманітарного й науково-технічного мислення, а відповідно й рівень освіченості, комунікабельності, професіоналізму майбутнього фахівця. This article exposes today’s burning issue concerning Ukrainian language culture and means of it improvement in the higher education system. Basing on language works and Masters of words experience there was made an attempt to outline the major features and ways of personal speaking culture improvement. The main task of which is to educate grammatical skills of verbal communication, propaganda and mastering literary norms in the words usage, grammatical language designing in pronunciation and emphasis, non-acceptance of the distorted speech. It is about language education in the high school, about language courses and special courses that are forming in students resistant cultural – language landmark and by improving means of verbal communication are enriching the range of humanitarian and scientific technical thinking and accordingly increasing the level of education, communication and in general professionalism of the future experts. On the writing level mastering of a such skills is provided by Ukrainian language program (for specific purposes) and on speaking level – the rhetoric basic program. This courses are directing students to do their best in the school linguistic knowledge, develop speech skills, more conscious mastery of literary language norms, improving literacy those qualities that are important in any sphere of human activity. Knowledge has to promote respect and honor to the state language, has to skillfully stimulate the desire to speak Ukrainian language and nurture a sense of responsibility for the language. Production of high speaking and writing culture as an indicator of advanced intelligence and general culture of a person has undoubtedly big social and state political importance that provides an effective level of verbal communication in educational production teams, and noble the relations between people, and elevates the level of culture and spirituality in general.