Browsing by Author "Куніцин, С. В."
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Система маркетингово-рекламних комунікацій професійних учасників регіонального туристичного ринку(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Куніцин, С. В.Розглянуто роль та значення маркетингово-рекламних комунікацій у забезпеченні конкурентоспроможності туристичного продукту. Визначено особливості організації та управління рекламно-комунікаційною діяльністю професійних учасників регіонального туристичного ринку. Запропоновано методичний підхід щодо формування системи маркетингово-рекламних комунікацій регіонального туристичного ринку. A role and value of marketing-advertising communications are considered in providing of competitiveness of tourist product. The features of organization and management of advertising-communicative activity of professional regional tourist market participants are defined. The methodical going is offered near forming of the system of marketing-advertising communications of regional tourist market.