Browsing by Author "Куцевская, Ольга"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Особливості побудови брендингу країни: сучасні теорії(Видавництво Львівської політехніки, 2017-12-27) Корчагіна, Оксана; Куцевська, Ольга; Korchagina, Oksana; Kucevskaja, Olga; Корчагина, Оксана; Куцевская, Ольга; Луганський національний університет імені Тараса Шевченка (м. Старобільськ)Розглянуто теоретичні та методологічні аспекти брендингу територій. Розгляда- ється сутність бренду територій як важливого інструменту її соціального та економічного розвитку. Презентується обґрунтування брендингу територій як одного з напрямків ПР-діяльності глобального, національного та регіонального рівнів. Наголошується на тому, що дослідження процесу формування бренду держави – це нова проблематика як для західної, так і для вітчизняної науки. Стратегія позиціонування держави у світі вже застосована на практиці багатьма країнами і регіонами. Результа- том успішного брендингу стає певний образ держави, що включає її минуле, сучасне і бачення майбутнього. Вдалий брендинг країни – могутній засіб впливу на світову громадську думку. Доведено, що бренд території – це нематеріальний продукт ПР- діяльності, який здатний виступати як актив, індикатор розвитку громадянського суспільства, інструмент політичної практики порозумінь суспільства та держави, чинник самоорганізації території у контексті ціннісного відтворення колективних смислів. Окрему увагу автори приділили менталітетним, етнічним аспектам ідентич- ності, та економічним, політичним, культурним, спортивним, туристичним та іншим досягненням країни у побудові її бренду. Людський, інтелектуальний, культурний, соціальний капітали країни – це репутаційний актив конкурентоспроможності в світі. Проаналізовано сучасні теоретичні та практичні дослідження вітчизняних та світових науковців у побудові стратегії брендингу територій. Висновки та результати дослід- ження мають практичне значення для вдосконалення наукових підходів до процесу побудови брендингу територій.