Browsing by Author "Кіра, А. М."
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Прикладні аспекти дослідження ринку дизайну на маркетингових засадах(Видавництво Львівської політехніки, 2005-03-01) Шандрівська, О. Є.; Кіра, А. М.; Shandrivska, O. Ye.; Kira, A. M.; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityДосліджено специфіку дизайну як інструменту маркетингу. Проаналізовано стан та тенденції розвитку ринку дизайну та основних його сегментів. Сформовано основні завдання дизайну у діджитал-просторі та розкрито основні психологічні принципи при створенні концепції дизайну. Розглянуто прикладний аспект застосування дизайну в діяльності суб’єктів господарювання. На прикладі проєктів агенції «MUZIKA.UA», лідера на ринку дизайну, проаналізовано результативність виконання дизайнерських рішень в частині оцінки показника впізнаваності бренду, шляхом вимірювання середньої відвідуваності вебсайту, рівнів взаємодії з контентом, зростання обсягів продаж та зміни частки ринку. Дослідження економічної кон’юнктури ринку дизайну України, практична дотичність до ринку графічного дизайну одного з авторів дозволила ідентифікувати основні проблеми розвитку ринку графічного дизайну. Завдяки ідентифікації основних проблем розвитку ринку графічного дизайну сформовано та запропоновано до практичного використання напрями для розв’язання проблем розвитку ринку графічного дизайну.