Browsing by Author "Лаганін, В. В."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Маркетингові стратегії та інструменти на ринку послуг мобільного зв’язку(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Лаганін, В. О.; Лаганін, В. В.; Національний університет “Львівська політехніка”Представлені характеристики і параметри ринку мобільного зв’язку України, проаналізовані специфіка та тенденції його розвитку. Проведено аналітичний огляд особливостей реалізації маркетингових стратегії та інструментів, котрі використо-вуються операторами мобільного зв’язку України. Подані рекомендації, щодо перспектив розвитку досліджуваного ринкового сегменту. The characteristics and parameters of mobile communication market in Ukraine are submitted. Specifity and tendencies of its development are analysed. The investigation of realization of marketing strategy and tools used by the operators of mobile communication of Ukraine is carried out. The offers on prospects of development of this market segment are given.Item Специфіка маркетингу у сфері послуг(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Лаганін, В. А.; Садовий, А. І.; Лаганін, В. В.Розглянуто тенденції і причини розвитку сфери послуг. Підкреслено характерні риси послуг і специфічні особливості застосування інструментів маркетингу у цій сфері діяльності. The tendencies and reasons of development of sphere of services are considered. The characteristic features of services and particular features of application of tools of marketing in this sphere of activity are marked.