Browsing by Author "Лановенко, М. С."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Особливості “розміщення товарів” на українському телебаченні(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Люльчак, P. С.; Шуліченко, А. Є.; Лановенко, М. С.; Сопільник, Р. Л.Проаналізовано сучасне трактування поняття “продакт плейсмент”, особливості становлення українського телебачення та можливості використання “розміщення товару” на ньому. Запропоновано класифікацію телепроектів та груп товарів, які доцільно в них розміщувати. Розглянуто комерційний ефект від використання “продакт плейсменту”. The modern notion of “product placement”, features of development of Ukrainian television and possibilities of using “commodity placement” on the television were analyzed in this article. The classification of television projects and groups of products that should be placed there were proposed. The commercial effect of the use of “product placement” was also reviewed.Item Характеристика ринку роздрібної торгівлі України(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Хтей, Н. І.; Лановенко, М. С.