Browsing by Author "Лобода, Зоряна Орестівна"
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Популяризація послуг відділу академічної установи у соціальних медіа(ТОВ "НВП "Інтерсервіс", 2016) Федушко, Соломія Степанівна; Лобода, Зоряна ОрестівнаУ час стрімкого розвитку соціальних медіа, вони стали невід’ємною складовою у проектах з популяризації послуг, товарів чи установ. Залучити аудиторію, надавши їй всю необхідну інформацію – це головна мета популяризації академічної установи через соціальні медіа. Просування у соціальних мережах є розповсюдженим методом привернення уваги та зацікавлення цільової аудиторії до відділів академічних установ, з використанням створеної та поширеної достовірної актуальної та цінної інформації про установу та її функціонування. Фундаментальне значення у позиціонуванні послуг академічних установ має віртуальне представництво у соціальних мережах (наприклад, Facebook, Academia, LinkedIn, Google+ та ін.) та створення офіційних інформаційних ресурсів установи (наприклад, веб-сайт, електронна енциклопедія “Вікіпедія”). Соціальні мережі призначені для побудови, відображення і організації соціальних взаємовідносин у WWW.