Browsing by Author "Лорві, І. Ф."
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Методологічні основи маркетингового аудиту системи збуту(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Морохова, В. О.; Лорві, І. Ф.Item Оцінка ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства: теоретичний аспект(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-25) Морохова, В. О.; Лорві, І. Ф.; Бойко, Оксана Василівна; Луцький НТУItem Стратегічні детермінати збутової політики на ринку уніфікованої продукції(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Лорві, І. Ф.Досліджено сутність уніфікованої продукції, визначено вигоди уніфікації як для підприємств, так і для споживачів, а також висвітлено стратегії реалізації уніфікованої продукції. The article examines the nature of unified products defined benefit unify both businesses and consumers, as well as highlight the strategies of unified products.Item Інноваційний підхід у формуванні стратегії збутової діяльності(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Лорві, І. Ф.