Browsing by Author "Марковський, Володимир"
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Заборона дискримінації за мовною ознакою при реалізації права на освіту у практиці Європейського суду з прав людини(Видавництво Львівської політехніки, 2020-02-24) Марковський, Володимир; Цебенко, Соломія; Андрощук, Діана; Markovskyi, Volodymyr; Tsebenko, Solomiia; Androshchuk, Diana; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityПроаналізовано правові позиції Європейського суду з прав людини, сформованих у процесі розгляду справ, що стосувалися порушення прав людини через дискримінацію за мовною ознакою (дискримінація на ґрунті мови) під час реалізації права на освіту. На основі проаналізованих правових позиції можна пояснити необґрунтованість вимог деяких представників меншин здійснювати навчальний процес винятково мовою національної меншини, ігноруючи навчальний процес державною мовою. Крім того, низка правових позицій ЄСПЛ може бути застосована для доведення дискримінації освітніх прав українців за мовною ознакою на окупованих Росією територіях.Item Про обґрунтованість позицій суб’єкта права на конституційне подання щодо відповідності Конституції України (конституційності) статті 7 “Мова освіти” закону України “Про освіту” від 5 вересня 2017 року № 2145 – VIII(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Демків, Роман; Марковський, Володимир; Шевченко, В’ячеслав; Demkiv, Roman; Markovskyi, Volodymyr; Shevczenko, Vyacheslav; Дэмкив, Роман; Марковский, Владимир; Шевченко, Вячеслав; Інститут з підготовки фахівців для підрозділів Національної поліції Львівського державного університету внутрішніх справ; Національний університет “Львівська політехніка”; “Бердичівський медичний коледж”; Department of Civil Law and Process Candidate of Law; L’viv State University of Internal Affairs; “Berdychiv Medical College” CHEE “BMC”Опрацьовано конституційне подання 48 народних депутатів України щодо відповідності Конституції України (конституційності) Закону України “Про освіту” від 5 вересня 2017 року № 2145 – VІІI, що надійшло до Конституційного Суду України. У статті проаналізовано обґрунтованість позицій суб’єкта права на конституційне подання щодо відповідності Конституції України (конституційності) статті 7 “Мова освіти” Закону України “Про освіту”.