Browsing by Author "Мастикаш, О. Л."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Енергозатрати на розганяння автомобіля та можливості його розрахунку за характеристиками двигуна(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Мастикаш, О. Л.; Mastykash, O.; Національний університет “Львівська політехніка”Досліджено витрати енергії двигуна автомобіля, що є одним з найважливіших показників його використання. Отримані вирази для аналітичного визначення енергії двигуна, що витрачається на розганяння автомобіля. Проаналізовано значення похибок, які виникають під час розрахунків показників розганяння за статичними характеристиками двигуна, на основі порівняння тривалості розганяння і питомої витрати палива.Item Підтримання надійності системи гальмування автомобілів засобами матеріально-технічного забезпечення(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Мастикаш, О. Л.Зміни експлуатаційних властивостей автобусів, зокрема, показників гальмового керування, мають складний і багатопрофільний характер. Тому перед фахівцями у галузі технічної експлуатації стоїть завдання пошуку керування гальмовими властивостями на засадах системності і комплексності. Розроблена методика підтримання надійності гальмового керування автобусів засобами матеріально-технічного забезпечення ґрунтується на виділенні у спеціальну групу багатьох постійно замінюваних конструктивних елементів. Оцінка запасу передбачає використання інформації про інтенсивність потоків відмов конструктивних елементів у поєднанні з розрахунковою процедурою. Методика пропонується як засіб керування гальмовими властивостями автобусів в експлуатації. Changes Bus service properties, in particular - performance brake controls are complex and multidisciplinary nature. This makes brake systems for developers and experts in the field of technical operation management job search braking properties on the basis of consistency and comprehensiveness. The method of maintaining the reliability of the brake control bus means Logistics, which is based on the allocation of a special group number is constantly replaceable structural elements. For these elements formed and periodically updated inventory, the amount and composition of which provides a predetermined probability of preserving the technical condition of the brake control bus. Stock assessment involves the use of information on flow intensity of failures of structural elements in conjunction with estimated procedure based on the method of steepest descent. Methods proposed as a means to control braking properties buses in operation.