Browsing by Author "Мирський, Рудольф"
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Сучасні проблеми людини у контексті осмислення трагедії Голокосту(Ліга-Прес, 2012) Мирський, РудольфItem Фактори толерантності у контексті визнання праведності митрополита Андрея Шептицького(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006) Мирський, РудольфЗроблено спробу означити методологічні підстави і труднощі визнання Яд-Вашемом праведності митрополита Андрея Шептицького. Доведено необхідність урахування масштабності і суперечливості фігури митрополита Андрея, складності його діяльності в умовах специфічного західноукраїнського регіону в період Голокосту і фашистської окупації. Показано істотну роль факторів толерантності в цьому контексті. In the article by prof. R. Mirskiy “Tolerance factors in context of confession of just of Andrei Sheptytsky metropolitan” the attempt to designate methodological grounds and difficulties of confession of Yad-Vashem to just of Andrei Sheptytsky metropolitan does. The author proves to the necessity of consideration of scale and contradiction of metropolitan Andrei, complication of his activity in the conditions of the specific Western-ukrainian region in the period of Holocaust and fascist occupation, figure. Shows a substantial role of tolerance factors in this context.Item Філософсько-методологічні засади вивчення етнокатастроф в Україні в сучасній політології(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Мирський, РудольфУ філософсько-політологічному ракурсі розглядаються зіставлення Голодомору і Голокосту в Україні, їх загальні і відмінні ознаки. Для посилення ефективності вивчення проблем етнокатастроф в курсі політології вищої школи України подано методичні і методологічні рекомендації, що випливають із практики впровадження в навчальний процес цієї проблематики Регіональним Центром проблем Голодомору і Голокосту при Національному університеті «Львівська політехніка». Contraposition of the Holodomor and the Holocaust in Ukraine as well as their common and differentiating features are scrutinized in this paper. In order to empower the efficiency of studying the problems of ethnocatastrophies within the course of political science in institutions of higher education in Ukraine the author proposes methodical and methodological recommendations derived from the practice of implementation of the said problematic by the Regional Centre of Holocaust Problems of Lviv Polytechnic National University.