Browsing by Author "Млинко, І. Б."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Аудит маркетингу: сутність, основні етапи та сфери проведення(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Млинко, І. Б.Розглянуто основні підходи до визначення терміну “маркетинговий аудит”. Систематизовано об’єкти дослідження маркетингового аудиту на підприємстві. Визначено варіанти проведення маркетингового аудиту. Запропоновано послідовність етапів проведення внутрішнього аудиту маркетингу на підприємстві. In the article the basic going is considered near determination “marketing audit”. The objects marketing audit are systematized on an enterprise. The variants of realization of marketing audit are certain. The sequence of the stages of realization of internal audit of marketing is offered on an enterprise.Item Визначення місця маркетингового контролера в організаційній структурі підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Чухрай, Н. І.; Млинко, І. Б.Визначено чинники впливу на структуру організування контролінгу маркетингу, розроблено форми виокремлення осередків відповідальності за маркетинг, зазначено умови успішного впровадження системи контролінгу маркетингової і збутової діяльності на промисловому підприємстві. In article defines the factors of influence on the structure of the organization controlling marketing, developed forms of isolation centers responsibility for marketing, indicated conditions for successful implementation of controlling the marketing and sales activities on an industrial enterprise.Item Функції контролінгу маркетингової діяльності підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Млинко, І. Б.