Browsing by Author "Морозов, В. О."
Now showing 1 - 6 of 6
- Results Per Page
- Sort Options
Item Маркетинговий підхід до розроблення нового товару на основі сіткового планування(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004) Морозов, В. О.; Мамчин, М. М.; Лянце, Е. В.Розглядаються принципи моделювання процесу розробки нового товару з точки зору закономірностей маркетингу з використанням теорії сіткового планування проектних задач та їх реалізації. Наводиться загальний граф сіткового планування створення нового товару та виведення його на ринок. The principles of model operation of the process of new goods development from the point of view of legitimacies of marketing with the use of the theory of network planning of design problems and their implementation are considered. The blanket graph of network planning of development of the new goods and setting it on the market is given.Item Модуль діагностики підприємства(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2007) Морозов, В. О.; Лянце, Е. В.Розглянуто новий модульний підхід до технології маркетингових досліджень з використанням принципів індустріалізації складових. Індустріалізація передбачає типі¬зацію модулів. Базовим модулем обрано діагностику підприємства. Наведено досліджен¬ня умовного ринку з використанням нейронних мереж та розв’язання задачі класте- ризації діагностики підприємств. It is examined new module approach to technology of marketing researches with the use of principles of industrialization of constituents. Industrialization foresees typification of the modules. It is select diagnostics of enterprise by the base module. Conditional market research is resulted with the use of neural networks and solution of task of clusterization of diagnostics of enterprises.Item Обробка маркетингової інформації в нейромережах(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2005-03-01) Морозов, В. О.; Лянце, Е. В.; Львівський інститут менеджментуРозглянуто принципи моделювання маркетингових ситуацій з використанням нейронних мереж та напрямки побудови імітаційних моделей ринку. Наведено приклади та результати дослідження умовного ринку з розв’язанням задачі кластеризаціі.Item Стандартизація на рівні маркетингових досліджень(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2011) Морозов, В. О.; Антоненко, О. М.; Сопільник, Р. Л.Розглянуто принципи стандартизації з метою індустріалізації складових частин маркетингових досліджень як наукового продукту. Стандартизація передбачає типізацію на основі уніфікації інформаційного, алгоритмічного, програмного, технологічного та іншого забезпечення і застосування стандартних рішень у маркетингових дослідженнях. Principles of standardization with the purpose of industrialization of component parts of marketing researches as a scientific product have been considered. Standardization foresees typification on the basis of unification of the informative, algorithmic, programmatic, technological and other providing and application of standard decisions in marketing researches.Item Товарні можливості маркетингових досліджень(Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2006-01-31) Морозов, В. О.; Лянце, Е. В.; Львівський інститут менеджментуРозглянуто принципи індустріалізації складових маркетингових досліджень як товару. Індустріалізація предбачає типизацію інформаційного, алгоритмічного, програмного, технологічного та інш. забезпечення і застосування типових рішень у маркетингових дослідженнях. Наведено дослідження умовного ринку з використанням нейронних мереж та розв’язанням задачі кластеризації.Item Індустріалізація маркетингових досліджень на підставі стандартизації(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Морозов, В. О.; Антоненко, О. М.; Кіндій, М. В.