Browsing by Author "Морохова, В. О."
Now showing 1 - 5 of 5
- Results Per Page
- Sort Options
Item Комплексна взаємодія маркетингової та інноваційної діяльності промислового підприємства(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Морохова, В. О.; Борзаковська, Л. В.Item Методологічні основи маркетингового аудиту системи збуту(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Морохова, В. О.; Лорві, І. Ф.Item Особливості використання інструментів маркетингу в інноваційному розвитку підприємств-виробників торгівельного обладнання(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Морохова, В. О.; Борзаковська, Л. В.Item Оцінка ефективності маркетингової діяльності промислового підприємства: теоретичний аспект(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-25) Морохова, В. О.; Лорві, І. Ф.; Бойко, Оксана Василівна; Луцький НТУItem Планування маркетингу відносин на сільськогосподарських підприємствах(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Морохова, В. О.; Шумська, В. Б.Досліджено стан розвитку маркетингу на сільськогосподарських підприємствах та сформульовано закономірності поширення концепції маркетингу відносин у агробізнесі. Визначено характерні особливості планування у традиційному маркетингу та на основі маркетингу відносин. Наведено послідовність етапів з планування та реалізації маркетингу відносин на сільськогосподарських підприємствах та визначено його специфіку у цій галузі. The state of the relationships marketing development in the agricultural firms is explored and the rules of the relationships marketing conception’s spreading in agrobusiness are formulated. The particular features of the planning in traditional marketing and in relationship marketing are determined. The process of relationships marketing planning and realization in the agricultural firms is resulted and it’s specificity in this branch is defined.