Browsing by Author "Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра автомобільних доріг та мостів"
Now showing 1 - 5 of 5
- Results Per Page
- Sort Options
Item Збірно-монолітні залізобетонні двобалкові нерозрізні прогонові будови мостів для складних умов будівництва і їх розрахунок(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Гнідець, Б. Г.; Запоточний, Р. М.; Hnidets, B.; Zapotochnyi, R.; Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра автомобільних доріг та мостів; Lviv Polytechnic National University, Department of Roads and BridgesЗначне збільшення інтенсивності руху автомобільного і міського транспорту вимагає нових підходів до його впорядкування, особливо в місцях з існуючою щільною забудовою. Вирішенням цієї проблеми може бути вдосконалення транспортної мережі шляхом побудови нових шляхопроводів, естакад і транспортних розв’язок. У статті наведено результати дослідження запропонованих авторами конструктивних вирішень двобалкових нерозрізних збірно-монолітних залізобетонних конструкцій прогонових будов мостів для складних умов будівництва. Наведено результати експериментальних досліджень конструкції прогонової будови мосту, яка була виконана із прямолінійної і криволінійної частини, випробувана за різних статичних схем і схем навантаження. Проведено порівняння даних із результатами розрахунків за вимогами норм. Також наведено пропозиції до інженерної методики розрахунку двобалкових залізобетонних конструкцій прогонових будов мостів на криволінійних ділянках. Порівняно дані експерименту із результатами розрахунку за запропонованою методикою.Item Збірні каркаси багатоповерхових будинків з нерегулярною сіткою і змінною висотою поверхів(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Гнідець, Б. Г.; Hnidets, B.; Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра автомобільних доріг та мостів; Lviv Polytechnic National University, Department of Roads and BridgesУ будівництві багатоповерхових будинків різного призначення, впродовж багатьох попередніх десятиліть застосовувались переважно збірні типові каркаси з регулярною сіткою колон і постійною висотою поверхів. Такі типові збірні і нетипові каркаси, мають низку недоліків, зокрема різнотипність збірних елементів, складність у монтажі, висока трудомісткість і вартість будівництва. Щоб уникнути цих недоліків, запроектовано і розроблено нову систему каркасів з нерегулярною сіткою колон і змінною висотою поверхів. У цій системі каркасів прийнята нова, відмінна від типових та інших відомих, схема поділу рам каркасів на збірні елементи, а саме поділ на великорозмірні однотипні елементи ригелів і колон. Такі однотипні великорозмірні елементи каркасу з’єднуються між собою у вузлах і стикуються в багатопрогонові не у вузлах, а в зонах нульових моментів у прогонах ригелів або колон. Однотипність збірних елементів ригелів і колон нових каркасів створює умови для виготовлення всіх типорозмірів на одній технологічній лінії на заводах або на місці будівництваItem Оптимізація складу цементоґрунту з метою підвищення його фізико-механічних показників(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Солодкий, С. Й.; Топилко, Н. І.; Турба, Ю. В.; Гримак, О. Я.; Новицький, Ю. Л.; Solodky, S.; Topylko, N.; Turba, Yu.; Hrymak, O.; Novytskjy, Y.; Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра автомобільних доріг та мостів; Lviv Polytechnic National University, department of Highways and BridgesДля забезпечення довготривалої міцності та підвищення несучої здатності глинистих ґрунтів рекомендовано проводити їх зміцнення в’яжучими матеріалами: вапном та цементом. Для забезпечення надійності основи пропонують виконувати ущільнення ґрунту до максимального значення щільності скелету ґрунту при вологості, яка відповідає максимальній кількості зв’язаної води. Основні показники якісного ущільнення ґрунту встановлювали шляхом лабораторних випробувань за тестом Проктора (ASTM D 698-91). Для подальшого вивчення впливу в’яжучих матеріалів на фізико-механічні показники ґрунту, були проведені випробування визначення міцності на стиск зразків ґрунту у віці 14 та 28 діб. Доведено, що такий матеріал володіє вищою міцністю та здатний витримувати 14 циклів заморожування та відтавання без руйнування структури та деяким збереженням міцності. На основі цих даних підібрано оптимальний склад цементоґрунту.Item Пуцоланічні добавки для портландцементів транспортного будівництва(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Гуняк, О. М.; Hunyak, O.; Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра автомобільних доріг та мостів; Lviv Polytechnic National University, Department of Highways and BridgesВиробництво портландцементу є одним з найбільш енергозатратних серед будівельних матеріалів, супроводжується значними викидами СО2 в атмосферу: від 0,7 до 1 т на 1 т цементу залежно від технології виготовлення. Тому заміна частини портландцементного клінкеру активними мінеральними є екологічно та економічно доцільними, водночас не викликає значних негативних змін властивостей цементних в’яжучих. Проведено комплексний аналіз властивостей та досліджено мікроструктуру портландцементів композиційних із вмістом 20 % доменного гранульованого шлаку та 10 % пуцоланічної активної мінеральної добавки (цеоліту або перліту), та порівняно їх властивості з традиційними портландцементами – ПЦ І, ПЦ ІІ/А-Ш, ПЦ ІІ/Б-Ш. Визначено, що комплексне модифікування структури цементів добавками з гідравлічною та пуцоланічною активністю дасть змогу покращити технічні характеристики будівельних сумішей на основі таких цементів без значного зниження їхніх міцнісних характеристик. Встановлено, що введення пуцоланових добавок в комплексі з доменним гранульованим шлаком призводить до зміни механізму гідратації в’яжучої системи таким чином, що результуюча активність композиції зростає і не підлягає закону адитивності.Item Технології sika для реконструкції мостів(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Собко, Ю. М.; Панченко, О. В.; Сінякін, А. Г.; Тарнопольський, Д. Й.; Вітрук, В. М.; Кот, О. В.; Войцехівський, О. В.; Байда, Д. М.; Sobko, Yu.; Panchenko, O.; Sinyakin, A.; Tarnopolskij, D.; Vitruk, V.; Kot, O.; Vojcehivskyj, O.; Bajda, D.; Національний університет “Львівська політехніка”, кафедра автомобільних доріг та мостів; ТОВ “Сіка Україна”, м. Київ; Харківський національний університет будівництва та архітектури; “Містпроект” м. Київ; Вінницький національний технічний університет; ТОВ “Гервін” м. Вінниця; Lviv Polytechnic National University, Department of Roads and Bridges; SikaUkraina LLC; Kharkiv National University of Construction and Architecture; Mistproekt LLC; Vinnitsa National Technical University; Gervin LLCУ статті подано опис варіантів реконструкції і розширення габариту проїзду, підсилення і захист конструкцій шляхопроводів на перетині просп. Науки і магістральної вулиці, на перетині вул. Д. Щербаківського з просп. Перемоги, шляхопроводу на Одеській площі у м. Києві, та моста через Пд. Буг у м. Вінниці за технологіями Sika, що дозволило перевести споруди у дискретний стан 1 [3].