Browsing by Author "Нестерова, Т. І."
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item До питання про посібник з граматики німецької мови(Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000) Нестерова, Т. І.; Качор, М. В.Item До структури заняття з іноземної мови із використанням сучасних ТЗН(Видавництво Державного університету “Львівська політехніка”, 2000) Качор, М. В.; Нестерова, Т. І.; Головко, Н. П.Item Прикметники як предикати оцінки з інфінітивним актантом(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001) Нестерова, Т. І.Досліджено семантичну синтаксичну структуру речення на логіко-семантичному і синтаксичному рівні на матеріалі німецької художньої літератури. Проаналізовано речення з інфінітивними групами після прикметників, які автор об’єднує у тематичну групу оціночно-кваліфікативних, подаючи їх детальну лексико-семантичну класифікацію, а також досліджується співвідношення семантичної та синтаксичної структури таких речень. Im Artikel werden Adjektive der qualitativen Einschätzung mit der Infinitivergänzung untersucht. Sie werden in lexikalisch-semantische Gruppen weiter klassifiziert. Die Sätze mit diesen Adjektiven werden auf der syntaktischen und logisch-semantischen Strukturebene analysiert. Es wird festgestellt und an konkreten Beispielen gezeigt, daß zwischen diesen beiden Ebenen keine eindeutige Entsprechung besteht.Item Роль і місце функціональної граматики у вивченні іноземної мови(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2002) Нестерова, Т. І.Проаналізовано поняття функціональної граматики, розглядається побіжно історія його виникнення у зв’язку з комунікативним підходом до вивчення іноземної мови, обгрунтовується ефективність та доцільність функціонального вивчення граматики при оволодінні мовою як іноземною. При цьому вказується, що на філологічних напрямках не можна обмежуватися лише функціональним аспектом граматики, але його треба доповнювати відповідними теоретичними курсами граматики. Im vorliegenden Artikel wird der Begriff der funktionalen Grammatik und dessen Entstehung im Zusammenhang mit der kommunikativen Richtung beim Studium der Fremdsprachen behandelt sowie die Zweckmässigkeit des funktionalen Erlernens der Grammatik einer Fremdsprache begründet. Gleichzeitig wird darauf hingewiesen, dass man sich in den philologischen Studiengängen nicht auf den funktionalen Aspekt der Grammatik beschränken darf, sondern ihn durch entsprechende theoretische Grammatikkurse ergänzen sollte.