Browsing by Author "Новошинська, Л. В."
Now showing 1 - 2 of 2
- Results Per Page
- Sort Options
Item Маркетинг банку на ринку цінних паперів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Новошинська, Л. В.Розглянуто особливості маркетингу під час виходу банку на ринок цінних паперів України. Це є характеристика минулої і поточної кон'юнктури ринку цінних паперів як об'єкта маркетингових досліджень банку. Позначено особливості здійснення депозитарних послуг банку як основи ухвалення конкурентних стратегій. Рекомендовано прийняти стратегічні маркетингові рішення банку в контексті освоєння двополярної концепції побудови маркетингової стратегії банку як інституційного інвестора: маркетингової стратегії залучення грошових коштів та інвестиційної стратегії з формування і управління інвестиційним портфелем комерційного банку. Marketing features are considered on leaving of bank to the market of equities of Ukraine. Description of past is given and the state of affairs of market of equities as object of marketings researches of bank. The features of realization of depositary services of bank are marked as one of bases of acceptance of competition strategies. Acceptance of strategic marketings decisions of bank is made to order in the context of mastering of twoarctic conception of construction of marketing strategy of bank as a institution investor: marketing strategy of bringing in of money facilities and investment strategy from forming and management of commercial bank an investment brief-case.Item Стратегічні маркетингові рішення в Інтернет-маркетингу(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Литовченко, І. Л.; Новошинська, Л. В.Розглянуто необхідні умови ефективного функціонування підприємств у новій віртуальній економіці. Визначено моделі бізнесу в межах Інтернету під впливом глобалізаційних процесів на світовому ринку. Досліджено основні маркетингові підходи в Інтернеті й особливості їхнього застосування. Розглянуті стратегічні рішення щодо визначення мережної готовності підприємства для бізнес-входження в Інтернет. Рекомендовано для українських підприємств стратегічні рішення щодо визначення лідерства, керівництва, компетентності та технологічності з метою розвитку високоефективного Інтернет-бізнесу. The necessary conditions of effective functioning of enterprises in the new virtual economy are given a consideration. New business models in the measures of Internet, which are under influence of globalization processes of the world market, are determined. The main marketing approaches in the Internet and particularities of their applying are researched. Strategic decisions connected with determination of the net readiness of an enterprise for the business entering to the Internet are given a consideration. Strategic decisions concerning leadership, management, competence and technology determination targeted on developing of highly-effective Internet-business are recommended.