Browsing by Author "Нємий, С. В."
Now showing 1 - 19 of 19
- Results Per Page
- Sort Options
Item Вплив ремонтних змін діаметрів циліндрів автомобільних двигунів на їх характеристики(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Нємий, С. В.; Коцюмбас, О. Й.Розглянуто деякі особливості впливу результатів ремонтних дій на гільзи циліндрів на основі зміни характеристик двигунів. Проведено аналіз впливу ремонтних змін діаметрів циліндрів на енергетичні характеристики двигунів. Обґрунтовано теоретичні залежності для розрахунку зовнішніх швидкісних характеристик двигунів із ремонтними розмірами циліндрів. Доведено, що збільшення діаметрів циліндрів до ремонтних розмірів призводить до збільшення потужності і крутного моменту двигуна. Some features of influence of results of the repair operating are considered on the shells of cylinders in the aspect of change of descriptions of engines. The analysis of influence of repair changes of diameters of cylinders is conducted on power descriptions of engines. Grounded theoretical dependences for the calculation of external speed descriptions of engines with the repair sizes of cylinders. It is well-proven that the increase of diameters of cylinders to the repair sizes results in increasing power and twisting moment of engine.Item Дослідження швидкісного режиму двигунів автобусів в умовах експлуатації(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2007) Нємий, С. В.Наведено результати статистичних досліджень швидкісного режиму двигунів автобусів у характерних умовах експлуатації. Обгрунтовано значення середніх частот обертання колінчастого вала двигунів автобусів, на основі яких визначаються показники швидкісних режимів агрегатів трансмісії, необхідні для розрахунку їх деталей та вузлів на міцність. The results of the statistics research into the speed regime of bus engines in ordinary conditions of their use are given in the article. The magnitude of average frequencies of crankshaft evolvement of bus engines is given, on the base of which the data on the speed regimes of transmission units, necessary for strength calculation of their parts are found.Item Дослідження швидкісного режиму руху міських автобусів(Видавництво Львівської політехніки, 2016) Нємий, С. В.Досліджено особливості швидкісного режиму руху автобусів на міських маршрутах. Отримано статистичні дані щодо тривалості штатних зупинок для виходу-входу пасажирів, часу простою перед світлофорами та ймовірності їх проїзду без зупинення. Досліджено швидкісний режим руху міського автобуса у результаті чого встановлено відносну тривалість його фаз – розгону, сталого руху, сповільнення до повного зупинення та простою під час зупинок. Were researched the features of speed mode traffic on city bus routes. Obtain statistics on the length of the staff stops to exit-entrance passengers downtime before the traffic lights and the likelihood of their passage without stopping. were Researched speed mode city bus traffic resulting set relative duration of its phases - acceleration, steady motion, slowing to a complete stop and idle at stops.Item Експлуатаційна ефективність системи електроживлення автомобілів(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Нємий, С. В.; Бритковський, В. М.; Niemyj, S.; Brytkovskyi, V.; Національний університет “Львівська політехніка”Метою дослідження є аналіз факторів, що впливають на експлуатаційну ефективність автомобільних генераторів. Запропоновано показник оцінювання ефективності реалізації потенційних властивостей генераторів на автомобілях. Доведено, що важливим фактором ефективності використання генераторів на автомобілях є їх швидкісний режим в умовах експлуатації, який конструктивно задається передаточним відношенням приводу. Обґрунтовано оптимальне значення передаточного відношення приводу генератора на автомобіляхItem Енергетична структура автомобільного транспортного засобу(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Нємий, С. В.Розглянуто проблему енергетичної ефективності автомобільних транспортних засобів у системному зв'язку витрат енергії двигуна для забезпечення руху та живлення допоміжних агрегатів і функціональних систем. Систематизовано і наведено структуру витрат енергії двигунів автомобільних транспортних засобів. Наведено основні чинники, що впливають на їх енергетичну ефективність. Відзначено, що оптимізація режимів роботи і характеристик допоміжних агрегатів дозволить знизити витрати потужності двигунів та сприятиме покращенню паливної ощадливості автомобільних транспортних засобів. The problem of the energy efficiency of automobile vehicles in the communication system expenses of engine for provide movement and auxiliary power units and functional systems are considered. Structure of expenditures energy engine of automobile vehicles are systematized and presented. The main factors that affect the energy efficiency of automobile vehicles is presented. Is noted that the optimization of performance and auxiliary units of automobile vehicles will reduce expenditures power of their engines. This will improve thrift of fuel of automobile vehicles.Item Ефективність захисту електричної мережі автомобілів(Видавництво Львівської політехніки, 2019-02-26) Нємий, С. В.; Бритковський, В. М.; Niemyj, S.; Brytkovskyi, V.; Національний університет “Львівська політехніка”Мета дослідження – аналіз факторів, що впливають на безпеку експлуатації електричної мережі й підвищення пожежної безпеки автомобілів. Як випливає із результатів досліджень, якщо справний стан електромережі й елементів системи захисту, температурні режими проводів не досягають критичних значень. Однак через інерційність системи електричного захисту і певні порушення режиму експлуатації електрообладнання ймовірність виникнення КЗ чи критичного перегрівання проводів значна, що може призвести до виникнення джерела загоряння і пожежі на автомобілі. Щоб запобігти виникненню аварійних режимів у електрообладнанні, необхідно неухильно дотримуватися регламенту технічного обслуговування електричної мережі й вимог щодо безпеки її експлуатації, насамперед застосуванням запобіжників згідно з керівництвом з експлуатації.Item Методика розрахунку економічної ефективності від впровадження технічних заходів на автотранспортних підприємствах(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Нємий, С. В.; Нєма, О. С.Запропоновано методику розрахунку економічної ефективності від впровадження на автотранспортному підприємстві технічних заходів, враховуючи зменшення часу простою рухомого складу в технічному обслуговуванні і поточному ремонті, збільшення коефіцієнта випуску рухомого складу на лінію та планового рівня рентабельності перевезень. The method of calculation of economic efficiency from introduction on the motor transport enterprise of technical measures, based on the reduction to time of outage of rolling stock in technical service and permanent repair, increase of coefficient of production of rolling stock on a line and planned level of profitability of transportations is offered.Item Особливості навантаження вальниць коробок передач автомобілів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Нємий, С. В.На основі врахування статистичних закономірностей швидкісного і навантажувального режимів роботи агрегатів трансмісії автомобіля розроблено методику розрахунку навантаження вальниць коробок передач. Запропоновано формули для оцінювання ресурсу вальниць за пробігом автомобіля та визначення їхньої необхідної базової динамічної вантажності (за каталогом) під час проектування коробок передач автомобілів. On the basis of account of statistical conformities to the law of the speed and loading modes of operations of aggregates of transmission of car the method of calculation of loading of bearings gear-boxes was developed. Formulas for the estimation of resource of bearings after the run of car and determination of them necessary base dynamic capacity (behind the catalogue) at planning of gear-boxes cars were offered.Item Особливості створення і впровадження системи управління якістю на машинобудівному підприємстві(Видавництво Львівської політехніки, 2013) Нємий, С. В.Згідно з сучасними міжнародними і вітчизняними нормативними вимогами щодо системи управління якістю, розроблено методологію її створення, враховуючи практичний досвід впровадження системи управління якістю на машинобудівному підприємстві. Запропоновано оптимальну схему організації підготовчих робіт для впровадження системи управління якістю на підприємстві. According to current international and domestic regulatory requirements to the quality management system, is developed a methodology of its creation, based on the practical experience of the quality management system at an engineering company. The optimal scheme of preparatory work for the implementation of quality management system on machine building enterprise is suggested.Item Оцінка технічного стану колісних вузлів автомобіля за параметрами коливань непідресорених мас(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Нємий, С. В.; Данило, Я. Я.Досліджено вплив непідресорених мас на вібраційне навантаження кузова автомобіля. Наведено теоретичні викладки, що обґрунтовують можливість оцінювання технічного стану коліс автомобіля та ланок їхнього привода за параметрами власних коливань непідресорених мас. The impact of sprung mass on the oscillating load of the cab of the car is explored. Theoretical computes which ground of possibility of marc of technical state of wheels of the car and links of it occasion by parameters of oscillation of not sprung mass are adduced.Item Оцінювання ефективності у проектах модернізації виробничо-технічної бази автотранспортних підприємств(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Нємий, С. В.; Нєма, О. С.Розглянуто особливості оцінювання ефективності у проектах модернізації виробничо-технічної бази автотранспортних підприємств на основі розрахунку дисконтованого терміну окупності. Запропоновано формули для розрахунку складових грошових потоків, які формуються в результаті реалізації таких інвестиційних проектів. Features evaluation of the efficiency of modernization projects of production and technical base of motor transport enterprises by calculating the discounted payback period are considered. The formulas for calculating the components of cash flows generated as a result of investment projects are proposed.Item Розрахунок енергетичних витрат для приводу автомобільних генераторів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2010) Нємий, С. В.На основі дослідження робочих процесів автомобільних генераторів створено математичні залежності, що характеризують особливості навантаження генераторів та витрати потужності двигуна на їх привід. Розроблено методику розрахунку витрат потужності двигуна для приводу автомобільних генераторів. On the basis of research of workings processes of motor-car generators mathematical dependences which characterize the features of loading of generators and expense of engine power on their drive were created. The method of calculation of equivalent charges of engine power for drive of motor-car generators was developed.Item Розрахунок навантаження підшипників агрегатів трансмісії автомобіля(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2008) Нємий, С. В.На основі врахування статистичних закономірностей швидкісного і навантажувального режимів роботи агрегатів трансмісії автомобіля розроблено методику розрахунку навантаження їхніх підшипників. Запропоновано формули для оцінки ресурсу підшипників за пробігом автомобіля та визначення необхідної базової динамічної вантажності (за каталогом) підшипників при проектуванні агрегатів трансмісії автомобілів. On the basis of the account of statistics of a high-speed operating mode and loading of units of transmission of the car it is developed a design procedure of loading of their bearings. It is offered formulas for an estimation of a resource of bearings behind run of the car and definition of necessary base dynamic carrying capacity (behind the catalogue) bearings at designing units of transmission of cars.Item Розрахунок параметрів контролю якості складання системи керування зчепленням автобусів(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Нємий, С. В.; Яворський, Я. П.Проведено моделювання параметрів контролю якості складання системи керування зчепленням автобусів із пневмогідравлічним підсилювачем. Наведено методику розрахунку значень контрольованих параметрів та контролю технічного стану системи керування зчепленням. The modeling of controlled parameters of the quality of drafting of the system of management of coupling of bus with pneumohydraulic amplifier is conducted. The methods of calculation of meaning of controlled parameters and control of technical state of the system of management of coupling is adduced.Item Статистичне детермінування швидкісного режиму двигунів автобусів(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Нємий, С. В.Теоретично і практично обґрунтовано особливості застосування теорії математичної статистики для детермінування швидкісного режиму двигунів автомобілів та автобусів. Features of the theory of mathematical statistics for determination of high-speed mode motor of cars and buses are theoretically and practically grounded.Item Техніко-економічний аспект уніфікації архітектурних форм кузовів автобусів(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Нємий, С. В.; Niemyi, S.; Національний університет “Львівська політехніка”Висвітлено особливості техніко-економічного підходу до уніфікації архітектурних форм автобусів, конструктивна концепція яких ґрунтується на типорозмірних рядах, основою яких є інтегральні модулі. Обгрунтовано, що у експлуатаційному аспекті для максимальної уніфікації архітектурних форм міських, міжміських та туристичних автобусів доцільно віддавати перевагу обтічним формам передньої частини їх кузовів, близьким до міжміських аналогів.Item Техніко-економічний аспект уніфікації у машинобудуванні(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Нємий, С. В.Проаналізовано нормативні положення щодо уніфікації виробів у машинобудуванні. Обґрунтовано доцільність визначення рівня уніфікації у машинобудуванні за економічним критерієм. The analysis of regulations for the unification of products in machine building is conducted. Expediency determining the level of unification in machine building an based the economic criterion is proved.Item Формування експлуатаційної ефективності системи електростартерного пуску двигунів автобусів(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2009) Нємий, С. В.; Вайда, І. Р.Розглянуто основні фактори, що впливають на експлуатаційну ефективність системи електростартерного пуску (СЕП) двигунів автобусів. Наведено результати досліджень особливостей вібраційних та температурних навантажень акумуляторних батарей автобусів. Визначено величину опору маси (кузова) автобуса, необхідну для розрахунку площі перерізу стартерного проводу. Обґрунтовано рекомендації щодо компоновки акумуляторних батарей на автобусах. Basic factors which influence on operating efficiency of the system of the electro-starter starting of engines of busses were considered. The results of researches of features of the vibration and temperature loadings of storage batteries of busses were resulted. The size support of mass (basket) of bus, necessary for the calculation of area to the cut of starter wire was certainly. Recommendations in relation to arrangement of storage batteries on busses were grounded.Item Формування процесу контролю якості продукції на машинобудівному підприємстві(Видавництво Львівської політехніки, 2010) Нємий, С. В.За сучасними міжнародними і вітчизняними нормативними вимогами щодо системи управління якістю розроблено карту процесу контролю та випробування продукції. Запропоновано оптимальну схему організації і проведення контролю якості продукції із плануванням запобіжно-коригувальних дій. In obedience to the modern normative requirement to the systems of quality management the map of process of control and test of products was developed. The optimum chart of organization and conducting of control of quality of products with planning of preventively-correcting actions was offered.