Browsing by Author "Оболенська, Т. Є."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Дослідження умов взаємодії державних і приватних навчальних закладів на ринку освітніх послуг(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2003) Оболенська, Т. Є.Досліджено розвиток взаємодії державних і приватних навчальних закладів, аналізуються теоретико-методологічні засади розвитку маркетингу у сфері освіти. Розкрито проблеми становлення маркетингу освітніх послуг в Україні для різних рівнів. The article deals wilh the development of mutual state and private educational establishments and the theoretical-methodical principles of marketing development in the educational sphere are presented. The problems of formeny of marketing of educational services of different levels in Ukraine are given in this article.Item Еволюція концепції маркетингу та формування соціально-етичного маркетингу освіти(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2000) Оболенська, Т. Є.Розглядається еволюція концепції маркетингу та формування соціально-економічного маркетингу освіти, головним завданням якого є забезпечення поєднання задоволення споживачів і довгострокового суспільного благополуччя. Thesis depicts the éducation marketing concept évolution. The main goal of the system is the development of the society.Item Еволюція концепції маркетингу та формування соціально-етичного маркетингу освіти(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2000) Оболенська, Т. Є.Розглядається еволюція концепції маркетингу та формування соціально-економічного маркетингу освіти, головним завданням якого є забезпечення поєднання задоволення споживачів і довгострокового суспільного благополуччя. Thesis depicts the éducation marketing concept évolution. The main goal of the system is the development of the society.