Browsing by Author "Окландер, М. А."
Now showing 1 - 4 of 4
- Results Per Page
- Sort Options
Item Комплекс просування при використанні маркетингу в управлінні регіональними економічними системами(Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2001) Окландер, М. А.Розглядаються теоретичні засади комплексу просування регіонального маркетингу. Пропонуються показникі ефективності комплексу просування. It observes theoretical basis of promotion mix régional marketing. Propose index’s effective promotion mix.Item Оптимізація логістичного сервісу як важливий елемент розвитку підприємництва(Видавництво Національного університету "Львівська політехніка", 2001) Окландер, М. А.Розглядаються теоретичні та методичні засади логістичного сервісу. Пропонується система показників оцінки стану логістичного сервісу і разробляється алгоритм цієї процедури. It observes theoretical and methodical basis of logistics service. Propose system index’s estimate condition of logistics service and elaborate algorithm this procedure.Item Параметри якості машинобудівної продукції(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Окландер, М. А.Item Специфічні відмінності цифрового маркетингу(Видавництво Львівської політехніки, 2014) Окландер, М. А.