Browsing by Author "Оливко, Р. М."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Архітектура інформаційної системи інтеграції та формування контенту про криптовалюти на основі аналізу діяльності бірж(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02 26) Литвин, В. В.; Висоцька, В. А.; Кучковський, В. В.; Оливко, Р. М.; Lytvyn, Vasyl; Vysotska, Victoria; Kuchkovskiy, Volodymyr; Olyvko, Roman; Національний університет “Львівська політехніка”; Lviv Polytechnic National UniversityДосліджені процеси аналізу, інтеграції та формування контенту з врахуванням криптовалютних потреб користувача. Використовуючи розроблену формальну модель та проведений критичний аналіз методів і технологій прогнозу курсу криптовалюти, побудовано загальну архітектуру системи опрацювання контенту з різних криптовалютних бірж. Досліджено методи, моделі та інструменти для удосконалення ефективнішої підтримки розроблення структурних елементів моделі системи підтримки прийняття рішень з керування контентом згідно з потребами користувача.Item Застосування методів інтернет-маркетингу для аналізуweb-ресурсів в межах регіону(Видавництво Львівської політехніки, 2015) Кучковський, В. В.; Висоцька, В. А.; Нитребич, С. З.; Оливко, Р. М.Запропоновано методи аналізу контенту для інтернет-газети. Модель описує процеси опрацювання інформаційних ресурсів у системах аналізу контенту та спрощує технологію автоматизації управління контентом. Проаналізовано основні проблеми синтаксичного та семантичного аналізу контенту та функціональних сервісів управління контентом. Швидкий темп росту глобальних мереж та електронної контент-комерції сприяють спрощенню процесу публікації та модерації статей, у результаті чого запропоновано інтелектуальну систему прийняття маркетингових рішень з поширення електронних видань. Розглянуто питання розроблення методів та програмних засобів опрацювання інформаційних ресурсів в інтернет-системах. Сформульовано новий підхід до застосування та впровадження бізнес-процесів для побудови таких систем. Розроблено методи опрацювання контенту та інформаційного ресурсу. Розроблено програмні засоби опрацювання контенту та інформаційного ресурсу. This article resents the content analysis techniques for online newspapers. The model describes the processing of information resources in content analysis and simplifies automation technology of content management. In this paper the basic problem of the syntactic and semantic analysis of content and functionality of content management services is analysed. The fast growth of global networking and online content-commerce simplified process of publishing and moderation of articles. As a result Marketing Intellectual System for Online Publishing was proposed. The article discusses the development of unified methods and software tools for processing information resources in the Internet systems. A new approach to application and implementation of business processes is formulated for the construction of these systems. The methods of content and information resource processing are developed. Software tools for content processing are developed.Item Класифікація методів аналізу Великих даних(Видавництво Львівської політехніки, 2017-03-28) Верес, О. М.; Оливко, Р. М.; Національний університет “Львівська політехніка”Описано особливості класифікації методів і технологій аналітики Великих даних, групи методів і технологій аналітики Великих даних, які класифікуються з урахуванням функціональних зв’язків та формальної моделі цієї інформаційної технології. Розв’язано задачу визначення концептів онтології аналітики Великих даних.