Browsing by Author "Осипенко, В."
Now showing 1 - 1 of 1
- Results Per Page
- Sort Options
Item Розроблення конкурентних маркетингових стратегій за індуктивною технологією системних інформаційно-аналітичних досліджень(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Осипенко, В.Пропонується нова технологія розроблення конкурентних маркетингових стратегій на прикладі розвитку корпоративної мережі фірмової торгівлі охолодженими м'ясопродуктами, яка ґрунтується на індуктивних принципах системних інформаційно-аналітичних досліджень. Показана висока ефективність застосування такої технології як на стадіях проектування маркетингових стратегій, так і у реальному бізнесі. The new technology of creating competitive marketing strategies on example of the development corporative firm-trade network of the chilled meat products is considered. It is based on the inductive principles of system information-analytical researches. The high efficiency of the proposed technology, both at the design of marketing strategies stage and at the stage of real business implementation is shown.