Browsing by Author "Пастернак, О. І."
Now showing 1 - 3 of 3
- Results Per Page
- Sort Options
Item Концепція маркетингу територій в розвитку зеленого туризму(Видавництво Львівської політехніки, 2018-02-26) Фігун, Н. В.; Пастернак, О. І.; Національний університет “Львівська політехніка”; ДУ “Інститут регіональних досліджень ім. М. І. Долішнього НАН України”Обґрунтовано доцільність дослідження розвитку туризму на основі концепції маркетингу територій. Досліджено зелений туризм як перспективний напрям розвитку, зокрема на прикладі біосферного транскордонного резервату “Розточчя”. Описано переваги розвитку зеленого туризму для території та її мешканців. Обґрунтовано доцільність розвитку зеленого туризму з точки зору основних законодавчих актів України та Польщі. Запропоновано низку маркетингових заходів для активізації туризму та залучення інвестицій в туристичну галузь України на рівні регіонів та держави в цілому.Item Концепція маркетингу територій у розвитку зеленого туризму(Видавництво Львівської політехніки, 2018-11-25) Фігун, Н. В.; Пастернак, О. І.; Національний університет "Львівська політехніка"; ДУ «Інститут регіональних досліджень ім. М. І. Долішнього НАН України»Item Маркетинг територій на засадах концепції креативності(Видавництво Львівської політехніки, 2018-04-17) Пастернак, О. І.; ДУ «Інститут регіональних досліджень імені М. І. Долішнього НАН України»