Browsing by Author "Перелигіна, О. В."
Now showing 1 - 9 of 9
- Results Per Page
- Sort Options
Item Вплив реклами на свідомість глядачів: гендерний аспект(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Перелигіна, О. В.Item Вітчизняна модель експортно-орієнтованої економіки(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Перелигіна, О. В.Item Державний фонд гарантування вкладів членів кредитних спілок: перспективи створення(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Перелигіна, О. В.Item Дистанційне навчання як ефективний інноваційний чинник підвищення трудового потенціалу країни(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Новаківський, І. І.; Перелигіна, О. В.Item Напрями удосконалення навчального процесу у ВНЗ (на прикладі економіко-управлінських спеціальностей)(Видавництво Львівської політехніки, 2011) Кулиняк, І. Я.; Перелигіна, О. В.Item Науково-теоретичні підходи до створення інформаційних систем управління на підприємствах(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Кулиняк, І. Я.; Перелигіна, О. В.Виокремлено та досліджено основні підходи до створення інформаційних систем управління на вітчизняних підприємствах. Висвітлено особливості застосування кожного із підходів та охарактеризовано їхні переваги і недоліки. In the article the main approaches to the creation of informational management systems at the domestic enterprises are singled out and investigated. The usage peculiarities of each of the approaches are given and their advantages and disadvantages are characterized.Item Порівняльна характеристика окремих організацій, що контролюють діяльність банків та кредитних спілок(Національний університет "Львівська політехніка", 2012) Перелигіна, О. В.Item Теоретичні аспекти формування рекламного бюджету(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Перелигіна, О. В.Item Формування репутації підприємства в системі зовнішньоекономічної діяльності(Видавництво Львівської політехніки, 2012) Перелигіна, О. В.